بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران با تأسی به سیره حضرت زینب (س) در مسیر جهاد تبیین گام بردارند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، به مناسبت هفدهم مرداد گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 09August 2022

خبرنگاران با تأسی به سیره حضرت زینب(س) در مسیر جهاد تبیین گام بردارند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت هفدهم مرداد گرامی‌داشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و مغتنمی برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته ای است که در راه جهاد تبیین، روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه خستگی نمی شناسند.

چه زیبا و به‌جاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س)؛ بانویی که مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هرچه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابر در برابر نامردمان مردنما، علی‌وار، هرچه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و نیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار انقلاب، روز خبرنگار را گرامی داشته و با قدردانی از تلاش و زحمات اصحاب رسانه استان آذربایجان غربی، تاکید می‌کند جهاد تبیین در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب برای تحقق تمدن نوین اسلامی میسر نمی‌شود، مگر آن‌که خبرنگاران و اصحاب قلم به معنای واقعی کلمه روایت‌گران زینبی باشند و ندای حق‌گویی، حق‌طلبی و حق‌خواهی نظام اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار