معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

خبرنگاران متعهد منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه هستند

حسینی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه، اهمیت، تأثیرگذاری و رسالت خبرنگاران و تقدیر از زحمات ارزنده سخت‌کوشان و دلسوزان عرصه اطلاع رسانی و تحلیل رخدادهاست. ‌
کد خبر: ۵۳۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ - 10August 2022

خبرنگاران متعهد منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه هستندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور در پیامی با تقدیر از زحمات ارزنده فعالان سخت‌کوش و دلسوز عرصه اطلاع‌رسانی و تحلیل رخداد‌های خبری، خبرنگاران را منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه دانست.

متن پیام معاون امور مجلس رئیس جمهور به این شرح است:

«هوالخبیر»

روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه، اهمیت، تأثیرگذاری و رسالت خبرنگاران و تقدیر از زحمات ارزنده عزیزان سخت‌کوش و دلسوز عرصه اطلاع رسانی و تحلیل رخدادهاست.

خبرنگاران متعهد در واقع منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه هستند و ناروا نیست اگر اصحاب خبر را حقیقت نگار بنامیم چرا که خبر در ذات خود فاقد جهت‌گیری متعالی و یا منحط است!

خبرنگاران شریف وطن که به زیور اخلاق و انصاف، شرع و شرف، شجاعت و دقت و خدمت به تعالی و پیشرفت کشور آراسته‌اند، چه زیبنده و سزاوار است با آن‌ها که با اهداف نامقدس، همآوا و همنوا هستند متمایز باشند.

تقارن روز خبرنگار با ایام حماسه‌ی جاودان کربلا که همواره منشأ بیداری، ایستادگی، عزت و سربلندی است و حقیقت نگاری و روایت‌گری ناب واقعه‌ی عاشورا توسط حضرت زینب (س) بزرگ پیام رسان خون حسین (ع) و یاران با وفایش، یادآور مسئولیت خطیر سربازان و سرداران پاک نگار جنگ نرم است، که می‌طلبد با حکمت و درایت، منطق و استدلال تا پای جان در نبرد نابرابر با جبهه‌ی باطل ایثار و فداکاری نمایند.

دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی برای بسط عدالت و ایجاد تغییر و تحول در کشور با هدف خدمت همه‌جانبه به مردم و سرعت بخشی به تحقق اهداف والای انقلاب و منویات امام عظیم الشأن راحل و رهبر فرزانه در گام دوم انقلاب، همراهی و نقش آفرینی خلاقانه خبرنگاران را ضروری می‌داند و از مطالبه گری مسئولانه و حق گویی دلسوزانه آنان استقبال می‌کند، زیرا که خبرنگاران مقوم امنیت و منافع ملی و در صف اول جهاد تبیین هستند.

در خاتمه‌ی این مجمل ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، توفیق روزافزون عزیزان تلاشگر این میدان را از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

سید محمد حسینی
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها