مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

دفاع‌ مقدس پایه اقتدار امروز کشور است

سرهنگ «موسوی» با اشاره به اینکه پایه اقتدار امروز دفاع‌مقدس است، گفت: دشمنان امروز به دنبال آسیب زدن به این مرزی و بوم هستند.
کد خبر: ۵۳۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 09August 2022

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: هر اتفاقی در هر گوشه‌ای از دنیا که رخ دهد، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها آن را نشر می‌دهند و نقش اساسی در تبدیل جهان به دهکده جهانی دارند، لذا سازمان‌ها و مسئولان باید از رسانه‌ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در این ایام و با تحول روزافزون دنیا، ارزش و جایگاه رسانه‌ها افزایش پیدا کرده است، افزود: خوشبختانه خبرگزاری‌های استان فعال بوده و دلیل آن تعهد و برخورداری از نیروی توانمند است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید صادق باشند و وقایع را آن‌طور که هست نشان دهند، تصریح کرد: متاسفانه اغلب رسانه‌های غربی صادق نیستند و شیطنت رسانه‌ای دارند، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران وظیفه دارند هر آنچه که اتفاق می‌افتد را خوب و بجا گزارش کنند تا مردم دچار اشتباه نشوند و تحت تاثیر اخبار دروغ و کذب قرار نگیرند.

موسوی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که بعد از انقلاب در ایران اتفاق افتاد و اهمیت زیادی دارد، دفاع‌مقدس است، بیان کرد: هشت سال دفاع‌مقدس یک جنگ جهانی کوچک بود که در منطقه ایران و عراق علیه ایران اتفاق افتاد، ایران در این جنگ از بسیاری از تجهیزات حتی سیم خاردار نیز محروم بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه مادران، پدران و زنان عزیزان خود را روانه جنگ کرده و پایه اقتدار و پیشرفت امروز را فراهم کردند، ادامه داد: جنگ با وجود چهره سیاهی که دارد، یک گنج است و یکی از ابزارهای مهمی که می‌تواند این گنجینه را بدون تحریف به مردم و نسل جوان نشان داد، رسانه است.

وی با اشاره به اینکه پایه اقتدار امروز دفاع‌مقدس است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز نیز به دنبال آسیب رساندن به این مرز و بوم و مردمان آن هستند، به هر چیزی دامن می‌زنند و ایران را از هر طریقی تحت فشار می‌گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار