مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

خبرنگاران با سلاح قلم در جهت آگاهی‌بخشی و سلامت جامعه می‌کوشند

سرهنگ فلاحی به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۳۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 09August 2022

خبرنگاران با سلاح قلم در جهت آگاهی‌بخشی و سلامت جامعه می‌کوشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار، تجلیل از مقام خبرنگارانی است که همواره با سلاح قلم و با حفظ قداست و رسالت والای آن، در جهت آگاهی‌بخشی و سلامت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌کوشند و با حضور فعال و مؤثر درعرصه نبرد رسانه‌ای امروز که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود، وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویارویی فرهنگی به دوش می‌کشند.

در شرایط کنونی، این وظیفه خبرنگاران است که با قلم و اراده آهنین و اخلاق مداری خود بتوانند پیام انقلاب اسلامی را به دنیا برسانند.

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده تا حماسه خبرنگارانی که در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت‌افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم.

خبرنگاران به درستی در انعکاس اخبار به خصوص رویدادهای مختلف حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت حضوری پر رنگ داشتند و در این راستا نیز گمنام و بدون هیچ ادعا در میدان عمل در کنار مردم و انقلاب بودند و ما قدر دان زحمات فعالان اطلاع ‌رسانی در عرصه خطیر خبرنگاری هستیم.

اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، به‌خصوص خبرنگاران پرتلاش استان خراسان جنوبی که در ایجاد فضای پر نشاط، امید و بینش‌افزایی اهتمام می‌ورزند، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار