جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان:

ثبت‌نام اربعین تا ۲۱ مرداد تمدید شد

«خسروی» گفت: ثبت‌نام اربعین از ۱۰ تیر آغاز شده بود که تا ۱۷ مرداد ادامه داشت اما تا ۲۱ مرداد سال جاری نیز تمدید شد.
کد خبر: ۵۳۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ - 10August 2022

ثبت‌نام اربعین تا ۲۱ مردادماه جاری تمدید شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا خسروی» جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران به ثبت نام اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: استقبال از پیاده‌روی اربعین در استان بعد از دوسال از شیوع ویروس کرونا چشمگیر بوده است.

وی افزود: ثبت‌نام در سماح برای تمامی زائران اربعین با توجه به حذف ویزا برای این سفر زیارتی الزامی و در حکم روادید است. ثبت‌نام اربعین از ۱۰ تیرماه تا ۱۷ مردادماه بود اما با توجه به درخواست مردم متدین استان و کشور تاریخ ثبت‌نام اربعین تا ۲۱ مردادماه جاری تمدید شده است و زائران باید هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‎نام خود اقدام کنند.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان ثبت‌نام حدود ۴ هزار نفر کردستانی در همایش پیاده‌روی اربعین خبر داد و بیان کرد: امسال افرادی می‌توانند عازم سفر اربعین شوند که دارای کارت واکسیناسیون باشند و حداقل دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه سامانه سماح کار پیش ثبت‌نام زائران برای اربعین را انجام می‌دهد، یادآور شد: در این راستا زائران اربعین می‌توانند از طریق سامانه سماح به آدرس www.samah.haj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها