رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شهید اردستانی حماسه‌های ماندگاری را رقم زد

حجت الاسلام محمدحسنی در مراسم بزرگداشت همسر شهید اردستانی گفت: سرلشکر خلبان شهید اردستانی فرد شجاعی بود که حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش رقم زد.
کد خبر: ۵۳۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 11August 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم تشییع و ترحیم «منیرالسادات اردستانی» همسر سرلشکر خلبان شهید «مصطفی اردستانی» صبح امروز (پنجشنبه) با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌‌الاسلام «احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، فرماندهان، مسئولان و جمعی از خانواده شهدا و کارکنان این نیرو در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و درگذشت همسر سرلشکر شهید اردستانی، اظهار داشت: شهید اردستانی از ویژگی‌های برجسته‌ای برخوردار بود که از جمله آن می‌توان به خستگی‌ناپذیر بودن وی اشاره کرد؛ چرا که در هیچ مکتب نظامی انجام هفت پرواز عملیاتی در روز وجود ندارد، اما خلبانان متدین و شجاع ما این را انجام می‌دادند.

حجت الاسلام محمدحسنی ادامه داد: شهید اردستانی فرد نترس و شجاعی بود و هیچ رابطه‌ای بین او و ترس وجود نداشت؛ او حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش رقم زد و امروز به مناسبت بزرگداشت این همسر فداکار دور هم جمع شده‌ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: مردم ما با پیروی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و مکتب عاشورا، عزت و اقتدار خود را به دست آورده‌اند و امروز ملت ایران جزو آبرومندترین و سربلندترین ملت‌های جهان است. این‌ها همه به برکت پیروی از مکتب عاشورا و رشادت بزرگمردانی چون شهید اردستانی در دفاع از کشور است.

وی ادامه داد: شهید اردستانی بیش از ۴۰۰ عملیات برون‌مرزی داشت که در دنیا مانند ندارد؛ شهدای ما اینگونه حضرت عباس وار (ع) به دل خطر رفته و از شرف و عزت ما دفاع کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: همانقدر که خود را مدیون شهدا می‌دانیم، باید خود را مدیون همسران شهدا نیز بدانیم که حضرت زینب وار (س)، پیامد‌های شهادت همسران خود را تحمل کردند. به همین دلیل است که خانواده‌های شهدا برای ما بسیار عزیز هستند.

بنابراین گزارش، منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی سه‌شنبه هفته جاری به علت ایست قلبی در بیمارستان فجر تهران، دار فانی را وداع گفت. پیکر آن مرحومه، امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ساعت ۱۷ از میدان امام خمینی (ره) شهر پیشوای ورامین تا امامزاده جعفر (ع) این شهر تشییع و در صحن آن امامزاده تدفین خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها