پیام تسلیت رئیس جمهور به مناسبت درگذشت همسر شهید اردستانی

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت همسر سرلشکر شهید اردستانی تأکید کرد: رشادت‌های مجاهدانی همچون شهید اردستانی در سایه همراهی‌های بی‌دریغ چنین بانوان صبور و فداکاری بود که عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۵۳۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹ - 11August 2022

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه «منیرالسادات اردستانی» همسر شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، آورده است: این مادر مومنه پس از شهادت همسر گرانقدرش با اخلاص و بردباری عمر شریف خود را صرف ترویج و تحکیم آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد و نام نیکو از خود بر جا گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی فداکار مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر گرامی شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، موجب تأثر فراوان گردید.

بی‌تردید رشادت‌ها و قهرمانی‌های مجاهدانی همچون خلبان شهید اردستانی در مقاطع حساس دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سایه همراهی‌ها و حمایت‌های بی دریغ چنین بانوان صبور و فداکاری بود که عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

این مادر مومنه پس از شهادت همسر گرانقدرش با اخلاص و بردباری عمر شریف خود را صرف ترویج و تحکیم آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد و نام نیکو از خود بر جا گذاشت.

اینجانب با عرض تسلیت به خاندان گرامی اردستانی، در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا(س) و برای همه بازماندگان معزز صبر و بردباری مسألت دارم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار