تاکید سردار سلیمانی بر تامین ایمنی کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در خصوص ایمنی کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در مورد دستورالعمل 29 صفحه‌ای با پیوست 21 صفحه‌ای مربوط به اقدامات ایمنی توضیح داد.
کد خبر: ۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲ - 31October 2013

تاکید سردار سلیمانی بر تامین ایمنی کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار یعقوب سلیمانی که در همایش راهیان نور با موضوع راهیان نور دانشآموزی و برنامههای هفته بسیج در سازمان بسیج مستضعفین سخن میگفت، اظهار داشت: با توجه به شرکت بالای جوانان و نوجوانان در این اردوها ضوابط بسیار سختگیرانهای در خصوص سلامت افراد و ایمنی کاروانها ابلاغ شده و به صورت دقیق اجرا و نظارت میشود که در خصوص اردوی راهیان نور دانشآموزی نیز دستورالعملی 29 صفحهای با پیوست 21 صفحه ای مربوط به اقدامات ایمنی اجرا می شود.

وی ادامه داد: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، حساسیت زیادی دارد و آن، آشنا کردن آنها با روحیه و اخلاق و معنویت نسلهای گذشته است.
 
سردار سلیمانی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام که همیشه نسبت به ارزشهای انقلاب اسلامی احساس خطر میکردند، این بار با نشانه رفتن عظمت راهیان نور دانشآموزی، قصد تخریب افکار عمومی نسبت به این واقعه بزرگ فرهنگی کشور را دارند.
 
وی در پایان، ضمن تشکر از همکاری دستاندرکاران راهیان نور کشور برای هرچه با شکوه برگزار شدن اردوهای راهیان نور دانشآموزی گفت:باشکوه برگزار شدن اردوهای راهیان نور دانشآموزی به دلیل همکاری و همت بالای شما مسئولان راهیان نور استان های کشور است.
 
اعزام کاروانهای راهیان نور دانشآموزی از 13مهر شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد
نظر شما
پربیننده ها