وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تسهیلات ویژه‌ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است

اسماعیلی با اشاره به روز خبرنگار گفت: برای همه خبرنگاران کشور تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اعلام می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 12August 2022
تسهیلات ویژه‌ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر جمعه در سفر به رودبار جنوب در خصوص خبرنگاران اظهار داشت: مراسم ویژه‌ای در راستای گرامی‌داشت خبرنگار روز یکشنبه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و برای همه خبرنگاران تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که برخی اعلام شده و بخشی نیز در این مراسم اعلام می‌شود.
 
وی عنوان کرد: رئیس جمهور ۱۳ دستور مختلف داده‌اند که باید در این زمینه با وزارتخانه‌های گوناگون تفاهم نامه انجام شود که به تدریج صورت می‌گیرد و برخی نیز انجام شده است.
 
اسماعیلی افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات تاریخی همکاران رسانه‌ای را رفع کنیم که مهترین مساله نیز لایحه جامع نظام روزنامه نگاری است که در دولت‌های مختلف کاری در این زمینه انجام نشده است، اما انشاالله پس از تصویب در صحن دولت شاهد تحول در این بخش خواهیم بود.
 
وی در خصوص مشکلات شهرستان رودبار جنوب نیز گفت: رئیس جمهور نسبت به حل مشکلات مردم در این منطقه اهتمام ویژه دارند و جمع بندی‌های خوبی در این خصوص انجام شده است و به لحاظ تقسیمات کشوری نیز تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.
 
وی به احصا مشکلات مردم و رفع آن‌ها تاکید کرد و گفت: در این خصوص مصوباتی در این سفر خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار