امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

برای نجات مردم باید دشمن را باتمام ابعاد شخصیتی‌اش به جامعه معرفی کرد

ماموستا مُلا «مرادی» گفت: ارتقا سطح آگاهی اقشار مختلف مردم از دشمنان دین و نظام اسلامی باید طوزی باشد که برای نجات مردم باید دشمن را باتمام ابعاد شخصیتی‌اش به جامعه معرفی کرد.
کد خبر: ۵۳۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 12August 2022

برای نجات مردم باید دشمن را باتمام ابعاد شخصیتی‌اش به جامعه معرفی کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی (رض) شهرستان، معرفی دشمن به مردم را سبب آگاهی بیشتر جامعه دانست و اظهار داشت: دشمن الله و رسول خدا (ص) را باید کامل شناخت تا بصیرت حاصل شود.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه با تاکید بر ارتقا سطح آگاهی اقشار مختلف مردم از دشمنان دین و نظام اسلامی، گفت: برای نجات مردم باید دشمن را باتمام ابعاد شخصیتی‌اش به جامعه معرفی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سب و توهین به پیامبر مستوجب عذاب و قهر الهی و برملا نمودن خصلت های بد کفار است، گفت: هماز، مناع، معتد و اثیم از صفات کفار است و اگر مسلمانی این چند صفت را در خود دید  باید توبه کند.

وی در ادامه گفت: ابن عباس رضی الله عنه می فرماید: هرکسی بر پیامبر عزیز یک صلوات بفرستد الله رب العالمین ده صلوات بر او می فرستد و هر شخصی العیاذ بالله به پیامبر توهین کند و دشنام دهد الله رب العالمین ده برابر او را رسوا می کند و سب می نماید همانطور که ولید پسر مغیره که از کفار و مشرکین مکه بود لعنت خدا بر او باد که پیامبر را دشنام داد و الله رب العالمین در سوره قلم آیات ۱۰تا۱۶ او را مورد مذمت ورسوایی قرار داد که به پیامبر اسلام فرمود از کسی که بسیار پست و دروغگو است و عیبجو و فتنه گر و مانع خیر و متجاوز و گنه کار است و اصل ونسبی ندارد و به مال و منال مغرور شده و ایات مرا اساطیر می پندارد پیروی نکن زیرا بزودی آن شخص موهن و پست را به سزای خویش رسانده و بینی اش را به خاک مذلت می مالیم.

امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه هایش با تسلیت و گرامیداشت رحلت عالم صالح و متقی و متواضع و خدوم امام جمعه فقید حاج ماموستا محمد محمدی، از آن مرحوم به عنون شخصیتی اهل تقریب، وحدت و اخوت و مردمی و انقلابی یاد کرد و گفت: مرحوم ماموستا محمدی در استان از شخصیت های مورد قبول و محبوب مردم و نظام اسلامی بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها