سخنگوی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بکارگیری یگان پهپادی فراجا در اربعین حسینی/ ۳۰ هزار نیرو از فراجا در اربعین حضور خواهند داشت

سردار حاجیان در خصوص بکارگیری یگان پهپادی فراجا در اربعین حسینی گفت: در اربعین حسینی از یگان پهپادی فراجا جهت پایش تصویری مرز‌ها، تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی و بازگشایی گره‌های ترافیکی استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۲ - 13August 2022
بهره‌گیری از یگان پهپادی فراجا در اربعین حسینی/ ۳۰ هزار نیرو از فراجا در اربعین حسنی حضور خواهند داشتسردار «مهدی حاجیان» سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به آمادگی پلیس جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: پیش‌بینی شده ۳۰ هزار نیرو از فرماندهی انتظامی سراسر کشور در اربعین به زائرین خدمات‌رسانی کنند؛ همچنین سه هزار واحد گشتی در سراسر کشور به خصوص در استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان و سیستان و بلوچستان به زائرین خدمات‌رسانی خواهند کرد.
 
سردار حاجیان درباره عدم مراجعه حضوری برای دریافت یا تعویض گذرنامه گفت: با استفاده از برنامه اپلیکیشن پلیس من این ظرفیت ایجاد شده است؛ درخواست کنندگان پس از ورود به اپلیکیشن پلیس من و ثبت اطلاعات و احراز هویت اقدام به دیافت گذرنامه کنند.
 
سخنگوی فراجا افزود: درخواست کنندگان می‌توانند با مراجعه با اپلیکیشن پلیس من بر تمام مراحل صدور گذرنامه نظارت داشته باشد.
 
وی در خصوص به کارگیری یگان پهپادی فراجا در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی از یگان پهپادی فراجا جهت پایش تصویری مرز‌ها و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی و بازگشایی گره‌های ترافیکی استفاده خواهد شد.
 
سردار حاجیان درباه بازگشایی مرز خسروی جهت شرکت زائران در راهپیایی اربعین حسینی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کل کشور این آمادگی را دارد در صورتی که این مرز هم بازگشایی شود به زائران خدمات رسانی کند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار