تقدیر از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد

به مناسبت هفته خبرنگار، خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد تقدیر شد.
کد خبر: ۵۳۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 13August 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیین بزرگداشت هفته خبرنگار امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.

در این آیین که با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و سرهنگ «علی شیبانی» مسئول روابط عمومی این اداره کل برگزار شد، از «ندا دهقانی زاده» مسئول خبرگزاری دفاع مقدس این استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین را در جهت خنثی‌سازی طرح شوم دشمنان جمهوری اسلامی مطرح کردند و این رسانه ها یکی از پرقدرت ترین و موثرترین عرصه برای تبلور این مهم هستند.

وی همچنین نقش رسانه و فضای مجازی را در بسیاری از عرصه های سیاسی و اجتماعی مهم دانست و اظهار امیدواری کرد: ان شالله مسئولان و مدیران قدر خبرنگاران را بدانند و از این ظرفیت در جهت رشد و تعالی استان استفاده کنند.

تقدیر از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد

تقدیر از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد

تقدیر از خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس استان یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار