حجت‌الاسلام انصاری:

خانه خدا و حرم نبوی باید از سیطره خاندان بی دین و عیاش سعودی خارج شود

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به حوادث حج امسال، حکام سعودی را بی‌دین و عیاش خواند و خواستار خروج خانه خدا و حرم نبوی از سیطره آل سعود شد.
کد خبر: ۵۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ - 28September 2015

خانه خدا و حرم نبوی باید از سیطره خاندان بی دین و عیاش سعودی خارج شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) در جمع کارکنان فرماندهی آماد و پشتیبانی این قرارگاه با اشاره به حوادث غمانگیز حج امسال و تسلیت به بازماندگان این وقایع اظهار داشت: وقتی سرزمین وحی بهدست انسانهای بیدین و عیاش میافتد این اتفاقات عجیب نیست و همه باید دعا کنیم خانه خدا و حرم نبوی از دست این خاندان بیدین نجات یابد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس گفت: وقتی که انقلاب اسلامی پیروز شد نظام سلطه دو هدف را در دستور کار خود قرار داد که یکی سد شدن در مقابل انقلاب است و هدف دیگر انتقام گرفتن از مردم و نظام و از ابتدای پیروزی انقلاب حرکتهای براندازی را آغاز کردند که یکی از بزرگترین این توطئهها تحمیل کردن جنگ به ملت ایران بود.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) افزود: درست است که این جنگ ناجوانمردانه برای ما تلخ و ناگوار بود، اما فرهنگ مقاومت و مقابله با زورگو در آن تعریف و به آن عمل شد، و بعد از حمله صدام که با حمایت کشورهای دیگر همراه بود، ما از آن بهعنوان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس یاد کردیم؛ که معانی بسیار ارزشمندی در این عناوین نهفته است.

حجتالاسلام انصاری در پایان تصریح کرد: دو عامل باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد؛ که یکی فرهنگ مقاومت و دفاع اسلامی بود؛ که برگرفته از تعالیم دینی ما است و دیگری روحیه استقلالطلبی و سلحشوری ایرانی که در مقابل زورگو میایستد، و امروز میبینید که این فرهنگ غنی اسلامی، نظام سلطه را در برابر ما به زانو درآورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها