مقاومت عنصر اساسی برای بازپس گیری حقوق دریایی لبنان

علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت: مقاومت عنصر اساسی در راستای بازپس گیری حقوق لبنان در دریای مدیترانه است.
کد خبر: ۵۳۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 13August 2022

مقاومت عنصر اساسی برای بازپس گیری حقوق دریایی لبنانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان شامگاه گذشته در سخنانی اظهار داشت: مقاومت عنصر اساسی در راستای بازپس گیری حقوق لبنان در دریای مدیترانه است.

دعموش افزود: آمریکا در حال افول است و قدرتش در منطقه و جهان روندی نزولی پیدا کرده است، هیچ قدرتی نمی‌تواند تا ابد بر جهان به طور یکجانبه سیطره داشته باشد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ادامه داد: ایالات متحده آمریکا با وجود همه تلاش‌ها علیه حزب‌الله و ملت لبنان، در این کشور شکست خورد و نتوانست مقاومت را تضعیف نماید، این مساله نیز به دلیل هوشیاری، پایداری، صبر و پافشاری بر ادامه راه مقاومت محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت، لبنان را از موضع ضعف خارج کرده و این کشور را در موضع قدرت قرار داد. مقاومت امروز عنصر اساسی قدرت و برگ برنده لبنان در راستای بازپس گیری حقوق دریایی و تحمیل مطالبات و شروط خود به طرف مقابل است.

شیخ علی دعموش اضافه کرد: مقاومت توانست روند مذاکرات را وارد مراحل جدی و سرنوشت ساز کند و رژیم صهیونیستی بیش از این فرصتی برای وقت کشی ندارد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: هدف حزب‌الله این است که لبنان یک کشور قوی باشد که توانایی حفظ حاکمیت ملی و ثروت‌های طبیعی خود را داشته باشد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار