مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی مراکز فرهنگی و یادمان‌های دفاع مقدس برای برپایی موکب اربعین

سردار «باباخانی» از آمادگی مراکز فرهنگی و یادمان‌های شهدا و دفاع مقدس برای برپایی موکب در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳ - 14August 2022

آمادگی مراکزفرهنگی، یادمان های شهدا و دفاع مقدس برای برپایی موکب اربعینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه‌ در جلسه برپایی موکب دفاع مقدس و مقاومت اربعین حسینی‌ اظهار داشت: فاصله بین عاشورا تا اربعین فرصت طلایی برای قرار گرفتن در مسیر امام حسین (ع) است و در دهه اول محرم باید ظرفیت و ذخیره معنوی خود را افزایش داده و از عاشورا تا اربعین نیز آرامش خاطر، جهاد تبیین، انسجام بخشی محور مقاومت انجام داده و تمرین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به پیاده‌روی اربعین گفت: پیاده روی اربعین باید جدی گرفته شود و همه افراد از اقشار مختلف، چه افرادی که عازم می‌شوند و چه افرادی که نمی‌توانند در این مسیر حرکت کنند با پشتیبانی در بهتر برگزار شدن این پیاده روی اقدام کنند.

سردار باباخانی‌ افزود: آمادگی ۲ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد و گیلانغرب و همچنین یادمان‌های شهدای گمنام و ۳ یادمان مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازی دراز سرپل ذهاب، شهید بهشتی و بیمارستان تخریبی قصرشیرین برای برپایی موکب آمادگی خود را اعلام و با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه انجام تبلیغات محیطی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، شرکت در جلسات کمکیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان، طراحی و تولید محتوای نمایشگاهی مرتبط با دفاع مقدس، حماسه عاشورا و اربعین حسینی و تولید نماهنگ مرتبط با دفاع مقدس، حماسه عاشورا و اربعین حسینی را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در اربعین حسینی امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار