نماینده پیشین مقام معظم رهبری در سوریه:

جبهه مقاومت تجلی «آزادگی» و «غیرت» آزادمردان جهان است

حجت‌الاسلام «طباطبایی» گفت: دفاع از حرم اهل‌بیت تنها مختص شیعیان نبود بلکه رزمندگانی از اهل تسنن و حتی مسیحیان با حضور در جبهه مقاومت عشق و ارادت خود را به حضرت زینب (س) نشان دادند و در این راه به شهادت رسیدند که این نشان از تبلور آزادگی، مردانگی و غیرت در وجود آزادمردان جهان است.
کد خبر: ۵۳۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 13August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، یادواره پنج شهید مدافع حرم شهرستان فریمان با حضور حجت‌الاسلام «سید ابوالفضل طباطبایی» نماینده پیشین مقام معظم رهبری در سوریه، «سید احسان قاضی‌زاده هاشمی» نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم در یادمان شهدای گمنام شهر فریمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی در این مراسم اظهار داشت: دشمن با هزینه گزاف و تلاش بسیار داعش را به وجود آورد تا نام اهل‌بیت علیه السلام را از بین ببرد، اما شجاعت، مردانگی و مقاومت مدافعان حرم مانع از تحقق این توطئه شوم شد.

وی در ادامه با تجلیل از رشادت‌های مدافعان حرم و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: خدا حاج قاسم، ابومهدی، سردار همدانی و بسیاری از شهدای مدافع حرم را وسیله‌ای برای تحقق وعده حضرت زینب (س) در عصر ما قرار داد.

نماینده پیشین مقام معظم رهبری در سوریه با بیان این که زینب (س) رمز مقاومت برای همه آزادگان جهان است گفت: دفاع از حرم اهل‌بیت تنها مختص شیعیان نبود بلکه رزمندگانی از اهل تسنن و حتی مسیحیان با حضور در جبهه مقاومت عشق و ارادت خود را به حضرت زینب (س) نشان دادند و در این راه به شهادت رسیدند که این نشان از تبلور آزادگی، مردانگی و غیرت در وجود آزادمردان جهان است.

حضور ایران در جبهه مقاومت نشان از حق‌طلبی دارد

قاضی‌زاده هاشمی نیز در این مراسم با بیان این که شهدای مدافع حرم نماد و تبلور یک مقاومت فراسرزمینی برای وصول آرمان‌ها هستند، بیان داشت: شهرستان فریمان پنج شهید مدافع حرم دارد که تقدیم این شهدا به افتخارات شهرستان افزوده است.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم شهرستان فریمان بزرگ مردانی بودند که امام خمینی (ره) و دوران دفاع مقدس را درک نکرده بودند اما بصیرت و روح پاک آنان موجب شد تا برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گام در میدان جهاد بگذارند و در این راه به شهادت برسند که این نشان از مقاومت و حق‌طلبی ملت ایران اسلامی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها