نماینده مردم در مجلس:

رشادت شهیدان سلیمانی و همدانی مایه قدرت ایران است

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی گفت: رشادت‌های شهیدان حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی دلیل عمده اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۳۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ - 14August 2022

رشادت سلیمانی‌ها و همدانی‌ها مایه قدرت ایران اسلامی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدرضا میرتاج الدینی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: اخیراً برخی خائنان در حالی از داعش حمایت و به مدافعان حرم توهین می‌کنند که رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدایی، چون حاج قاسم سلیمانی‌ها و سردار همدانی‌ها دلیل عمده اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: این روز‌ها خائنان سر بلند کرده‌اند و به مدافعان حرم توهین و از داعش حمایت می‌کنند، داعشی که تحت عنوان دولت اسلامی عراق و شام از اجتماع سلفی‌ها و وهابی‌ها و تکفیری‌ها شکل گرفت.

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی ادامه داد: اگر سوریه و عراق سقوط می‌کرد، امنیت جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور داعش در مرز‌های مشترک با این کشور‌ها برای دهه‌ها به خطر می‌افتاد و باید ۵۰ سال با این نیرو‌های تکفیری مبارزه می‌کردیم و یک روز امنیت نداشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب تأکید کرد: همه چیز ما بسته به امنیت کشور است و اگر ایران در منطقه و جهان به قدرتی مهم و اثرگذار تبدیل شده، در سایه مجاهدت‌ها و مقاومت‌های شهدایی، چون حاج قاسم سلیمانی‌ها و سردار همدانی‌هاست.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها