مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان مطرح کرد؛

نقش مهم نویسندگان ادبیات پایداری در بصیرت‌افزایی جامعه

سردار «ظفری» با اشاره به نقش مهم نویسندگان ادبیات پایداری در بصیرت‌افزایی جامعه، گفت: این رسالت بر عهده نویسندگان است که در حوزه ادبیات در رابطه با شفافیت و بصیرت افزایی کارهای پژوهشی انجام دهند‌.
کد خبر: ۵۳۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 13August 2022

نقش مهم نویسندگان ادبیات پایداری در بصیرت افزایی جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، امروز (شنبه) در جلسه رونمایی از کتاب «شکوفه‌های گلستان تقوا» با اشاره به حضور سرلشکر «باقری» در خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: اهمیت خبرگزاری دفاع مقدس به حدی است که رئیس ستاد کل نیرروی مسلح  با وجود رسالت‌های سنگینی که دارند، وقت برای خبر و خبرگزاری گذاشتند و مطالب جدیدی در حوزه خبرگزاری مطرح کردند که برگرفته از منویات رهبر انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در این حوزه باید نگاه ارزشی داشته باشید و اندیشه‌ها را به سمت جهاد تبیین ببرید، گفت: اگر اخلاص داشته باشیم همه کارها درست می‌شود.

سردار ظفری در ادامه با اشاره به نقش مهم نویسندگان ادبیات پایداری در بصیرت افزایی جامعه تصریح کرد: این رسالت بر عهده نویسندگان است که در حوزه ادبیات در رابطه با شفافیت و بصیرت افزایی کارهای پژوهشی انجام دهند‌.

وی خطاب به نویسندگان گفت: وقتی یک کتاب می‌نویسید نگویید پایان کار است، هیچ وقت نباید به وضعیت موجود قانع باشید اگر این دیدگاه را داشته باشید این شروعی برای تشکیل حکومت جهانی خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به شخصیت شهید همدانی گفت: شهید همدانی قبل از اینکه داعش شکل بگیرد از قتل عام یک ملت مسلمان جلوگیری کرد و ارتش مردمی را راه انداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار