فرماندار کبودراهنگ خبر داد؛

برگزاری کنگره شهدای شهرستان کبودراهنگ در آبان‌ماه سال جاری

«غلامی» گفت: کنگره شهدای شهرستان در روز پنجم آبان که بنام روز شهرستان کبودراهنگ نام گذاری شده، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 13August 2022

برگزاری کنگره شهدای شهرستان کبودراهنگ در آبان‌ماه سال جاریبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، ستاد اجرایی کنگره شهدای هشت هزار شهید استان همدان و شهدای شهرستان کبودراهنگ امروز (شنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین «نقی باقری» امام جمعه، «مسلم غلامی» فرماندار شهرستان کبودراهنگ، سردار «مهدی فرجی» دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان و سرهنگ پاسدار «حسین سوری» فرمانده سپاه ناحیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این جلسه اظهار داشت: ما هرچه داریم از شهداست و این امنیت و پیشرفت را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: کنگره شهدای شهرستان در روز پنجم آبان که بنام روز شهرستان کبودراهنگ نام گذاری شده، برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان در ادامه گفت: استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و ۱۱ سال پیش اولین کنگره این استان بصورت نمونه برگزار شده است و در کنگره دوم با توصیه رهبر انقلاب اسلامی خدمت به مردم در اولویت اول است و این خدمات در طی چند سال انجام می‌پذیرد و باید برای حل مشکلات خانواده شهدا و اشتغال فرزندان شهدا تلاش شود.

وی افزود: جایگاه شهرستان کبودراهنگ بخاطر داشتن شهدا و رزمندگان و ایثارگران و مردم ولایت مدار و متدین همیشه ویژه است و نقش کبودراهنگ در زمان انقلاب و دفاع مقدس را باید به همه بازگو کنیم.

سردار فرجی تصریح کرد: ۱۶ هزار رزمنده استان ساماندهی شده و ماهانه حقوق و مزایایی دریافت می‌کنند و این طرح ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار