رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

اگر شهدای مدافع حرم نبودند معلوم نبود داعش در منطقه چه می‌کرد

چمران گفت: اگر شهید همدانی و شهدای مدافع حرم نبودند امروز معلوم نبود داعش در منطقه چه می‌کرد.
کد خبر: ۵۳۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ - 14August 2022

امروز مقاومت اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است/ توهین به شهید همدانی مایه تاسف و تعجب استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه ۲۳ مرداد) در هشتاد و پنجمین جلسه شورا با گرامی‌داشت سالروز مقاومت اسلامی، اظهار داشت: مقاومت اسلامی امروز جایگاه والایی در دنیای اسلام و دنیای کنونی دارد.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی امروز فقط در ایران نیست بلکه یک مقاومت پیوسته در ایران، عراق، لبنان، فلسطین و یمن شکل گرفته است.

چمران با بیان اینکه کشور‌هایی که در مقاومت اسلامی قرار دارند در دنیا و تاریخ ماندگار خواهند بود، گفت: امروز کشور‌های حوزه مقاومت در مقابل اسرائیل و دنیای استکبار ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مقاومت اسلامی از ایران شروع و کشور‌های زیادی را در برگرفته است، اظهار داشت: دیدیم در غزه چه گذشت و دیدیم که اسرائیل فقط سه روز توانست در برابر مقاومت ایستادگی کنند و به دنبال آتش‌بس بودند.

چمران با گرامی‌داشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور افزود: یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی که یکی از آزادگان برجسته‌ای بود که مدیریت اسرا را بر عهده داشت گرامی می‌داریم.

وی با گرامی‌داشت سالروز حادثه پاوه گفت: کشور‌های اروپایی به حمایت از عراق به دنبال جدایی کردستان از جمهوری اسلامی ایران بودند.

چمران با بیان اینکه مزدوران عراقی و منافقین یکی پس از دیگری شهر‌های کردستان را تصرف می‌کردند، افزود: مردم با همکاری پاسداران در پاوه توانستند به مقابله با آن‌ها بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهید چمران با سخت‌ترین شرایط خود را به پاوه رساند، خاطرنشان کرد: پس از اینکه اخبار پاوه به حضرت امام رسید برای اولین بار ایشان فرماندهی کل قوا را به دست گرفتند و اعلام کردند نیرو‌های مسلح خودشان را به پاوه برسانند و این فرمان پرصلابت امام آنچنان قدرتمند بود که قبل از اینکه نیروی کمکی به پاوه برسد همان نیرو‌های زخمی توانستند تپه‌های بلند پاوه را تصرف کنند.

چمران با بیان اینکه یک عقب مانده ذهنی، فکری و بازمانده دوران عجیب و غریب به شهید همدانی می‌تازد، گفت: اگر شهید همدانی و شهدای مدافع حرم نبودند امروز معلوم نبود داعش در منطقه چه می‌کرد.

وی ادامه داد: چگونه یک آدم به این حد می‌رسد که به یک شهید که جانش را در راه دفاع از حرم فدا می‌کند می‌تازد و از داعش که عامل ویرانی، کشتار و ... است دفاع می‌کند و این مایه تاسف و تعجب است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار