رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

بهره‌گیری از هنر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌روز و مثال‌زدنی است

چمران با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از هنر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز یکی از موزه‌های به‌روز، پربار و مثال زدنی است.
کد خبر: ۵۴۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ - 11September 2022

بهره‌گیری از هنر برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌روز و مثال‌زدنی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، جلسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) و در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

«مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه، با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله طالقانی اظهار داشت: ایشان به معنی واقعی ابوذر زمان بود و سال‌ها به دلیل مبارزه با طاغوت، عمر خود را در زندان گذراند و عالمی جلیل قدر بود.

چمران با اشاره به ۲۱ شهریور روز سینما گفت: ما معتقدیم می‌توان با بهره‌گیری از صنعت سینما بسیاری از موارد انقلاب اسلامی را برای نسل کنونی و آینده بازگو کرد تا مانا و پایدار بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شرفیابی مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اولین بار افزود: در این دیدار ایشان تاکید داشتند که از سینما، شعر و ادبیات برای ترویج فرهنگ ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس استفاده شود.

چمران خاطرنشان کرد: باید از هنر و سینما برای بازگویی و ماندگار کردن اخلاق اسلامی، خط مشی انقلاب اسلامی و ارتقای جامعه بهره‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت جایگاه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این موزه امروز یکی از موزه‌های به‌روز، پربار و مثال‌زدنی است.

امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ کننده و امور استان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این جلسه حضور داشتند. 

انتهای پیام/ ۲۴۱ 

نظر شما
پربیننده ها