رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای دولت برای مردم/ دولت مسائل اقتصادی را به برجام گره نزد

چمران با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: دولت مسائل اقتصادی را با برجام و مسائل بین المللی گره نزده و با استفاده از نخبگان پیش رفته و شاهد رسیدن به پایداری در کشور هستیم.
کد خبر: ۵۴۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 23August 2022

ضرورت تبیین دستاردهای دولت سیزدهم برای مردم/ دولت مسائل اقتصادی را به برجام گره نزدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس اظهار داشت: با توجه به این موضوع از مدیرکل آموزش و پرورش دعوت شد تا مسائل فی ما بین مدیریت شهری و این دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

چمران ضمن گرامی‌داشت روز پزشک خاطرنشان کرد: ما در این عرصه جهش های بزرگی داشتیم و از پزشکان ارزشمندی در کشور برخورداریم؛ کتب بوعلی سینا هنوز هم در ایران و کشورهای اروپایی تدریس می شود و با توجه به پیشینه خوب پزشکی ایران، شایسته است که شاهد جهش ها باشیم؛ گرچه هنوز در سرانه پزشکی به حد بین المللی نرسیده ایم.

وی در ادامه یادآور شد: فردا دوم شهریورماه هفته دولت آغاز می‌شود و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند اقدامات خوبی که برای مردم انجام داده به خوبی بازگو و جهاد تبیین را عملیاتی کند. دولت مسائل اقتصادی را با برجام و مسائل بین المللی گره نزده و با استفاده از نخبگان پیش رفته و شاهد رسیدن به پایداری در کشور هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها