نماینده مردم در مجلس:

کاخ سفید بداند احیای برجام در گرو لغو تحریم‌هاست

علیزاده گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند از بین رفتن همه تحریم‌ها و راستی آزمایی دو موضوع مهمی هستند که قرار نیست نسبت به آن‌ها چشم‌پوشی شود.
کد خبر: ۵۴۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 23August 2022

کاخ سفید بدانند احیای برجام در گرو لغو تحریم‌هاست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی علیزاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به طرح قانونگذاران آمریکایی برای دائمی کردن یک قانون تحریمی علیه ایران، اظهار داشت: آمریکایی‌ها خوی وحشی گری دارند و فکر می‌کنند ارباب عالم بوده لذا همواره درصدد نقض حقوق ملت‌ها هستند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار نیست ایران همانند برخی کشور‌ها نقش گاو شیرده را برای آمریکایی‌ها بازی کند، مطرح کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود مذاکره کنندگان کشورمان آمریکایی‌ها را به صلابه کشیدند و مجبورشان کردند خواسته‌های بحق ایران را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه گروهی از سناتور‌های آمریکایی تصور می‌کنند می‌توانند حاکمیت ایران را با تهدید تحت تاثیر قرار دهند، ادامه داد: در واقع آن‌ها ابتدا با در رسانه‌ها عنوان می‌کنند ایران اقدامات بی ثبات کننده انجام می‌دهند و سپس تلاش می‌کنند با بهره مندی از این امر، تحریم‌هایی که قرار است برچیده شود را مجددا احیا کنند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه کاخ سفید باید بپذیرد قدرتی مانند ایران در جهان سر برافراشته و مجبور هستند در مقابل آن کوتاه بیایند، افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند از بین رفتن همه تحریم‌ها و راستی آزمایی دو موضوع مهمی هستند که قرار نیست نسبت به آن‌ها چشم پوشی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی ایران اجازه نمی‌دهد منافع ملی خدشه دار شود لذا به مقامات کاخ سفید توصیه می‌شود دست از طرح چنین مواردی بردارند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار