رئیس شورای شهر تهران:

ارتباط خوب دو ملت ایران و عراق در مراسم اربعین/ شهرداری برای کمک به مراسم اربعین پیش‌قدم شده است

چمران با اشاره به ایئکه شهرداری پایتخت برای کمک به مراسم اربعین پیش‌قدم شده است گفت: ارتباط خوبی بین دو ملت ایران و عراق به واسطه اربعین برقرار شده و این دو ملت در کنار هم یک امت را تشکیل داده‌اند.
کد خبر: ۵۴۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ - 17August 2022

ارتباط خوب دو ملت ایران و عراق در مراسم اربعین/ شهرداری برای کمک به مراسم اربعین پیش‌قدم شده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در یکصد و سیزدهمین نشست مجمع شهرداری کلانشهرهای ایران اظهار داشت: همه شهرها با مشکلاتی همراه هستند و شرایط اقتصادی کنونی سبب شده دولت و شهرداری‌ها از زیر صفر فعالیت را آغاز کنند.

وی گفت: بدهی‌های فراوانی در شهرداری‌ها وجود دارد و این سبب می‌شود که مشکلات اندکی بیشتر شود و ما در تلاش هستیم بتوانیم خودمان به شرایط بهتری برسانیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امیدواریم این نشست نتایج مثبت و خوبی را به همراه داشته باشد کما اینکه موضوع اربعین نیز دستور جلسه امروز است.

چمران خاطرنشان کرد:‌ اربعین یک نعمت برای ما است و شهرداری تهران برای کمک به این مراسم پیش‌قدم شده است همچنین شهرداری‌های دیگر نیز به میدان آمده و ارتباط خوبی بین ملت ایران و عراق برقرار است و این دو ملت در کنار هم یک امت را تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار