وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

لایحه «تشکیل سازمان نظام روزنامه‌نگاری» آماده ارائه به مجلس است

اسماعیلی گفت: ما برای حوزه رسانه در طول یک سال گذشته تلاش کردیم تا در دولت لایحه تشکیل سازمان نظام روزنانه‌نگاری مصوب و آماده ارائه به مجلس شود.
کد خبر: ۵۳۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 14August 2022

لایحه «تشکیل سازمان نظام روزنامه‌نگاری» آماده ارائه به مجلس استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که امروز یکشنبه (۲۳ مرداد) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)، اظهار داشت: ما در اولین فرصت آیین بزرگداشت خبرنگاران رسانه‌های کشور را برگزار کردیم.

وی گفت: هر چند در این سال‌ها به دلیل کرونا تعدادی از همکاران و خبرنگاران جان خود را از دست داده‌اند ما همواره به یاد آن‌ها هستم و این عزیزان در یاد و خاطره ما باقی خواهند ماند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما برای حوزه رسانه در طول یک سال گذشته تلاش کردیم تا در دولت لایحه تشکیل سازمان نظام روزنانه نگاری را مصوب و به مجلس ارسال کنیم.

اسماعیلی افزود: تمام کسانی که در سامانه جامع ای‌رسانه کشور ثبت نام انجام داده‌اند و مدارک آن‌ها کامل باشند، شامل دریافت کمک هزینه ۵۰ میلیون تومانی وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌شوند.

وزیر ارشاد تصریح کرد: بسته‌های دیگری برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است تا ما بتوانیم دین خود را نسبت به خبرنگاران ادا کنیم.

انتهای پیام/911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار