رئیس جمعیت هلال احمر در جمع اصحاب رسانه مطرح کرد؛

نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در انتقال خدمات هلال احمر/ معاندین به دنبال سیاه‌نمایی در حوادث هستند

کولیوند گفت: رسانه‌ها در انتقال خدمات جمعیت هلال احمر نقش بی‌بدیلی دارند.
کد خبر: ۵۳۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 14August 2022

نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در انتقال خدمات هلال احمر/ معاندین به دنبال سیاه‌نمایی در حوادث استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر امروز (یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به حوادث زلزله، سیل، ریزش ساختمان متروپل، عملیات امدادی عید و ماه محرم، اظهار داشت: در زلزله و سیل اخیر گرچه تعدادی از هموطنانمان را از دست دادیم، اما جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از تجربیات گذشته توانست به خوبی عمل کند.

وی ادامه داد: سیلی که در پنج استان جنوبی در گذشته رخ داد گرچه تلفات زیادی نداشت، اما خسارت‌های زیادی برجای گذاشت.

رئیس جمعیت هلال احمر درخصوص ریزش ساختمان متروپل گفت: درست است یک ساختمان ریزش کرد، اما می‌توان آن را در بعد اجتماعی، سیاسی، امداد و نجات و ... بررسی کرد.

کولیوند با اشاره به سیاه‌نمایی رسانه‌های معاند در خصوص ریزش متروپل گفت: خبرنگاران و رسانه‌های داخلی توانستند با نشان دادن تلاش‌های امدادگران، دستگاه‌های مختلف و کمک‌های مردمی جلوی سیاه‌نمایی‌ها را بگیرند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند به دنبال این بودند ریزش متروپل را به یک معضل بزرگ سیاسی، اجتماعی و ... برای کشور ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر ۲۶ استان درگیر شدند، گفت: نقش رسانه‌های داخلی برای نشان دادن اقدامات و خدمات ارائه شده در سیل‌های اخیر بسیار مهم است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در محور‌های امداد و نجات سعی ما این بوده ارتقاء بهره‌وری و نیروی مجاهد و دلسوز جهت ارائه خدمات بهتر داشته باشیم.

وی گفت: در مجموعه امداد و نجات هلال احمر پنج هزار نفر در قالب نیرو‌های واکنش سریع آموزش خواهند دید.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه سند تحول دیجیتال در هلال احمر گفت: در مجموعه هلال احمر باید از فناوری‌های نوین استفاده کنیم.

کولیوند با بیان اینکه مرکز کنترل عملیات مقر اصلی هلال احمر ایجاد خواهد شد، گفت: با راه‌اندازی این مرکز می‌توانیم در راستای ارائه بهتر خدمات در حوادث تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار