رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان خبر داد؛

ارائه مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری به جامعه ایثارگری تاکستان

«رحمانی» گفت: مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری به ۶۵ نفر از ایثارگران شهرستان تاکستان ارائه شد.
کد خبر: ۵۳۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ - 14August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، از روند ارائه مشاوره انتخاب رشته به ایثارگران داوطلب کنکور سال ۱۴۰۱ بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرآیند کار قرار گرفت.

رحمانی در این بازدید اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع مشاوره و آیین‌نامه جدید ماده ۶۶ امسال مبنی بر پرداخت شهریه بنیاد شهید و امور ایثارگران در برخی از رشته‌ها، داوطلبان انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ به پایگاه‌های مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کردند.

وی افزود: داوطلبان یاد شده با دریافت مشاوره‌های لازم، توانستند رشته مورد علاقه و متناسب با بازار کار انتخاب کنند و همچنین در دریافت شهریه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران دچار مشکل نشوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: ۶۵ نفر از ایثارگران داوطلب کنکور سال ۱۴۰۱ به پایگاه مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان مراجعه کردند.

رحمانی گفت: امسال بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با مشاور مورد تایید آموزش و پرورش تاکستان قرارداد منعقد کرده و به ایثارگران خدمات مشاوره ارائه داد.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن مشاور انتخاب رشته در اختیار دانش‌آموزان آوج و مناطق دوردست قرار گرفت تا آن‌ها نیز به‌صورت تلفنی مشاوره دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار