شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

تنها راه حل مسأله فلسطین برگزاری همه‌پرسی فراگیر است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز روز مقاومت اسلامی تاکید کرد: امروز شاهدیم که فلسطینیان با مقاومت شجاعانه خود ثابت کردند که هر بخش از مجموعۀ مقاومت، خود به‌تنهائی هم می‌تواند دشمن را شکست داده و هم درس عبرتی برای بقیه ظالمان باشد.
کد خبر: ۵۳۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 14August 2022

تنها راه حل مسأله فلسطین، تداوم انتفاضه و برگزاری همه پرسی فراگیر استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۲۳ مرداد (سالروز مقاومت اسلامی) بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:

««باسمه تعالی»

«روز مقاومت اسلامی» نقطه‌ عطفی ماندگار در تاریخ شکست بزرگ و مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت است. ۲۲ تیر ۱۳۸۵، یادآور تجاوز همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به لبنان در یک جنگ تمام عیار و تحمیل خسارت‌های فراوانی به مردم لبنان بود که با مقاومت کم نظیر ۳۳ روزه و پیروزی حزب الله لبنان در این جنگ نابرابر، نه تنها کام مردم لبنان بلکه ستمدیدگان منطقه و تمامی آزادگان و آزادی خواهان سراسر جهان شیرین شد.

به دنبال بیش از هفت دهه تجاوز، تعدی و اشغالگری و ظلم آشکار صهیونسیت‌ها به فلسطینیان مظلوم، جبهه مقاومت اسلامی با قدرت ایمان و آرایش جدید خود، ضربه‌ی محکمی به رژیم سفاک و کودک‌کش فلسطینی وارد ساخت و برای همیشه، خط بطلانی بر افسانه شکست ناپذیری این رژیم موقت کشید و طعم تلخ شکست مفتضحانه را به این جلادان کودک‌کش تحمیل کرد.

مقام معظم رهبری «مد ظله‌العالی» بار‌ها در بیاناتشان به درستی تعبیر دوران بزن در رو را تمام شده دانسته و امروز شاهدیم که فلسطینیان با مقاومت شجاعانه خود ثابت کردند که هر بخش از مجموعه مقاومت، خود به‌ تنهایی هم می‌تواند دشمن را شکست داده و هم درس عبرتی برای بقیه ظالمان باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روز شکست ابهت پوشالی ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل غاصب در مقابل جنبش مقاومت اسلامی و ابراز انزجار و خشم مقدس و انقلابی علیه صهیونیست‌ها و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت به ویژه شهدای والامقام شهید «عماد مغنیه» و سردار شهید حاج «حسین همدانی» و سیدالشهدای جبهه مقاومت سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» را گرامی دانسته و بر ضرورت غیر قابل انکار ملاحظه حساسیت خاص و استثنایی مقطع کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی، حفظ «وحدت و وفاق ملی» حول محور «آرمان آزادی قدس شریف» و «ولایت مطلقه فقیه» تاکید می‌نماید.

بی‌تردید تنها راه حل مسأله فلسطین، تداوم انتفاضه، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غده سرطانی اسرائیل، بازگشت آزادگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تضمیین آینده این کشور با تحقق راهبرد «همه فلسطین برای همه مردم فلسطین» است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها