دومین جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» برگزار می‌شود

دومین جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» با شعار نهضت هنری جهاد تبیین به همت اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری ۳۳ سازمان و دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ - 14August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، دومین جشنواره چندرسانه‌ای «رسم سرخ» با شعار نهضت هنری جهاد تبیین به همت اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری ۳۳ سازمان و دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره باید آثار خود را در بخش‌های موشن‌گرافی، ویدئو ژورنال، اینفوگرافیک، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای موبایل با موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب، دیپلماسی ایثار، خودباوری و همگرایی ملی، جهاد تبیین در حوزه ایثار و شهادت، قهرمان‌پروری، ایثار اجتماعی و قدرت نرم تهیه و به دبیرخانه ارسال کنند.

مهلت نهایی برای نام‌نویسی و ارسال آثار تا 10 شهریور بوده و علاقه‌مندان باید آثار خود را از طریق مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت «نوید شاهد» تا این تاریخ به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در هر بخش سه برگزیده دارد و به نفرات اول تا سوم در هر بخش افزون‌بر لوح تقدیر و تندیس جشنواره، به ترتیب ۷۰ میلیون ریال، ۵۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

در بخش ویژه این جشنواره نیز از دستاوردهای دانش‌بنیان رسانه‌ای تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها