دبیرکل جبهه خلاص بحرین:

امت اسلامی هرگز تسلیم دشمن نخواهند شد

شایب گفت: همه امت اسلامی در جهان در مسیر و مکتب امام حسین (ع) هرگز تسلیم دشمن نشده و ذلت را نخواهند پذیرفت.
کد خبر: ۵۳۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 14August 2022

امت اسلامی هرگز تسلیم دشمن نخواهند شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، عبدالرئوف شایب دبیر کل جبهه خلاص بحرین در همایش «تقریب و مقاومت در مکتب شهید سلیمانی» عصر امروز در بندرگز اظهار کرد: هر ساله ایام عزاداری امام حسین (ع) و سالروز تاسوعا و عاشورای حسینی امت اسلامی جهان از این شخصیت مهم درس گرفته و خون تازه‌ای از مقاومت و شهادت در رگ هایشان جاری می‌شود.

وی تصریح کرد: همه ما در راه مقاومت در مسیر امام حسین (ع) و مکتب او بوده و هرگز تسلیم دشمن نشده و ذلت را نخواهیم پذیرفت.

دبیرکل جبهه خلاص بحرین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و شخصیت‌هایی مانند شهید سلیمانی با الگوبرداری از مکتب امام حسین (ع) و قیام عاشورا به کمک مردم مظلوم جهان آمده و با مقاومت و عدم سازش با دشمن جان و مال خود را فدای اسلام کردند و اینگونه در جهان عزت و عظمت یافتند.

وی ادامه داد: هر فرد مسلمان در هر گوشه دنیا نباید اجازه دهد دشمنان با سخنان و تبلیغات خود وحشت و ترس را در بین مردم جهان علیه اسلام ایجاد کنند و می‌بایست همه ما با سیاست بیان جهاد تبیین را انجام دهیم.

عبدالرئوف شایب گفت: کشور‌های اروپایی که دم از ازادی و آسایش ملت خود می‌زنند به فکر مردم نبوده و بسیاری از مردم همین کشور‌ها بخاطر قوانین سختگیرانه آواره و سرگردان هستند.

وی بیان کرد: بنده ۱۸ سال در زندان‌های عربستان، بحرین و انگلیس زندانی بودم و با قاطعیت تمام اعلام می‌کنم که آزادی در این کشور‌ها یک ادعایی بیش نیست.

دبیر کل جبهه خلاص بحرین ابراز کرد: همه ما در مسیر راه حق و حقیقت می‌بایست مانند شهیدان ابومهدی و سلیمانی باشیم، زیرا وجود، رفتار و حضور آن‌ها در هر منطقه‌ای مانند بمب اتمی برای دشمن و بمب انگیزه و انرژی برای مسلمانان بودند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها