مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

بزرگترین موفقیت جبهه مقاومت پیروزی در جنگ ۳۳ روزه بود

حجت‌الاسلام محمدی گفت: یکی از بزرگترین موفقیت‌های جبهه مقاومت که سبب ترس و وحشت دشمنان شد، پیروزی در جنگ ۳۳ روزه بود.
کد خبر: ۵۳۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 14August 2022

بزرگترین موفقیت جبهه مقاومت پیروزی در جنگ ۳۳ روزه بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی محمدی سیرت» امروز در همایش «تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب حاج قاسم» که در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بزرگترین موفقیت‌های جبهه‌ مقاومت که سبب ترس و وحشت دشمنان شد پیروزی ان‌ها در جنگ ۳۳ روزه بود.

وی گفت: با برنامه ریزی کشور انگلیس و پشتیبانی امریکا، رژیم جعلی صهیونیست در کشور فلسطین مستقر شد تا به زور این کشور را از چنگ مردم مظلوم فلسطین در اورد.

حجت الاسلام محمدی سیرت تصریح کرد: کرامت مسلمانان اجازه نمی‌دهد که در برابر ظلم ساکت بنشینند و باید در مقابل ظلم ایستاده و مقاومت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی بدون نگاه به مذهب و قومیت و گرایش مردم مظلوم فلسطین و دیگر کشور‌های اسلامی مورد ظلم شده در مقابل دشمنان ایستاده و به کمک ان‌ها رفت.

وی ادامه داد: دشمنان خیال کردند با شهادت شهید سلیمانی مردم مسلمان جهان دست از مقاومت بر می‌دارند، اما خون شهید سلیمانی و همراهانش بیشتر از حضور خودش سبب بیداری مردم جهان شد.

حجت الاسلام محمدی سیرت گفت: وظیفه ما در‌مقابل شهدا این است که ادامه دهنده راه ان‌ها بوده و از مسیر اصلی خود منحرف نشویم تا به پیروزی نهایی برسیم.

امروز گروه‌های مقاومت یکی از تاثیرگذارترین گروه‌ها در معادلات جهانی است

حجت الاسلام علی اکبر براتی مسئول امور بین الملل مجمع جهانی بیداری اسلامی نیز گفت: امروز حزب الله لبنان تنها یک قدرت ملی در منطقه نبوده بلکه یکی از تاثیرگذارترین گروه‌های مقاومت در معادلات جهانی است.

وی اظهار کرد: امروز فضای بیشتر کشور‌های اسلامی مانند یمن، سوریه، لبنان به فضای مقاومت تبدیل شده و مشاهده کردیم که عزاداری در این کشور‌ها برای روز عاشورا به تطاهرات علیه رژیم صهیونیست تبدیل شد و این سبب وحشت دشمنان شده است.

ورود آمریکا در عراق مقاومت انحرافی در بین مردم این کشور ایجاد کرد

سید حمید الحسینی مسئول اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق نیز در این همایش اظهار کرد: با ورود آمریکا به عراق مردم این کشور در مسیر مقاومت دچار انحراف شده و بجای دفاع از حرمین، ن را سنگر خود قرار داده و در انجا پناه گرفتند.

وی تصریح کرد: شاید بیشتر کشور‌های اسلامی متوجه این انحراف نشده و ما خیلی تلاش کردیم تا به ان‌ها بفهمانیم که نیرو‌های انقلابی ایران برای دفاع از حرمین هزاران کیلومتر از کشور خود دور شده و جان خود را فدا کردند.

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون عراق خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی بدون در نظر گرفتن مذهب، قوم و قبیله و با وجود همه سختی‌ها و تنگنا‌ها وارد کشور عراق شده و به یاری ان‌ها شتافت.

وی ادامه داد: شاید گفتن مکتب و مدرسه شهید سلیمانی برای بسیاری از مردم و مدیران ایرانی در حد یک واژه و کلمه باشد، اما بنده و بیشتر مردم عراق این مکتب شهید سلیمانی را با تمام وجود و خون خود احساس کردیم.

سید حمید الحسینی گفت: یکی از شاخص‌های مهم شهید سلیمانی در مسیر مقاومت و رسیدن به پیروزی این بود که تمامی افراد توانمند منطقه و ظرفیت‌های ان‌ها را شناسایی کرده و از ان‌ها به نحو احسن استفاده می‌کرد. اگر دقت کرده باشید نیرو‌های قدس زیاد نبوده، اما در همه جا حضور دارند و این به واسطه استفاده نیرو‌های توانمند هر منطقه توسط شهید سلیمانی است.

برگزاری همایش‌های تقریب و مقاومت آغاز تقویت جریان مقاومت و تقریب در ایران اسلامی است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه این همایش گفت: برگزاری همایش‌های تقریب و مقاومت در گلستان با حضور چهره‌های بین المللی مقاومت آغاز تقویت جریان تقریب و مقاومت در استان و کشور بوده و طی دو روز در ۱۱ نقطه استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در جهاد تبیین باید مقاومت و تقریب محور اصلی قرار گرفته و به عنوان یک الگوی فکری با نگاه قرانی به ان توجه شود.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین تصریح کرد: اگر ذره‌ای در پیروی به مکتب، فکر و عمل مقاومت تردید و تزلزل کنیم قطعا صدمات جبران ناپدیری وارد خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد با جنگ ترکیبی و هیبریدی خود با جبهه حق در میدان جهاد تبیین با استفاده از واژه‌های قدرت ساز و کلیدی جبهه حق را تضعیف کند که تضعیف مقاومت یکی از این فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار