به همت خانه کتاب و ادبیات ایران؛

دوره آموزش مستندنگاری برگزار می‌شود/ اعزام برگزیدگان به پیاده‌روی اربعین

خانه کتاب و ادبیات ایران دوره آموزش مستندنگاری برگزار می‌کند و قرار است برگزیدگان این رویداد به پیاده‌روی اربعین اعزام شوند.
کد خبر: ۵۳۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ - 15August 2022

دوره آموزش مستندنگاری برگزار می‌شود/ اعزام برگزیدگان به پیاده‌روی اربعینبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، خانه کتاب و ادبیات ایران  دوره آموزش مستندنگاری برگزار می‌کند و قرار است برگزیدگان این رویداد به پیاده‌روی اربعین اعزام شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره آموزشی «روایت‌نویسی و مستندنگاری» حداکثر تا ۵ شهریور فرصت دارند به سامانه اینترنتی https://adabiat.ketab.ir/mostanadnegari/ مراجعه و ضمن تکمیل ثبت‌نام، یک نمونه از آثار مستندنگاری خود را بارگذاری کنند.

براساس این فراخوان، نمونه اثر ارسالی باید حداقل هزار و حداکثر ۲ هزار و ۵۰۰ واژه و صرفا در قالب مستندنگاری شامل سفرنامه، تک‌نگاری، خاطره و روایت باشد.

دوره حضوری آموزش مستندنگاری در شهریور سال جاری با تدریس مدرسان برجسته این حوزه در یکی از استان‌های مرزی غرب کشور برگزار خواهد شد. برگزیدگان دوره حضوری مستندنگاری به‌منظور حضور در یک تجربه عملی روایت‌نویسی به پیاده‌روی اربعین سال جاری اعزام می‌شوند تا زیر نظر مدرسان دوره اثر خود را منتشر کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ و داخلی‌های ۸۰۸ و ۸۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار