دبیر علمی جشنواره‌ کنگره ملی شعر دفاع مقدس در یزد:

فراخوان دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در یزد منتشر شد

مهرابی گفت: فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در یزد منتشر شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۵۳۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ - 15August 2022

«عالیه مهرابی» دبیر علمی جشنواره‌های استانی بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از انتشار فراخوان بیست و چهارمین کنگره سراسری دهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در یزد خبر داد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می‌توانند در بخش عمومی شعر دفاع مقدس با عنوان «دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی با محوریت شهدای مدافع حرم استان»، «شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی»، «شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین»، «شعر دفاع مقدس و جنگ نرم»، «شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان» و «شعر دفاع مقدس و نقش زنان» شرکت کنند.

دبیر علمی جشنواره‌ ملی شعر دفاع مقدس در یزد با اشاره به شرایط شرکت در این کنگره تصریح کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر ۷ اثر به کنگره ارسال و در انتهای اثر نام و نام خانوادگی، سال تولد، آدرس و شماره تماس حتما قید شود.

وی با بیان اینکه این کنگره با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط و همچنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار می‌شود افزود: در هر بخش یک تا سه اثر برگزیده اعلام می‌شود و از شاعران تجلیل به عمل خواهد آمد.

مهرابی ادامه داد: اشعار از طریق پیام رسان واتساپ دریافت می‌شود و آثار برتر استانی به مرحله کشوری راه می‌یابند و به برگزیدگان هر بخش در مرحله استانی مبلغ ۷ میلیون ریال اهدا می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنگره می‌توانند با شماره پیام رسان واتساپ 09054572593 و آدرس یزد، خیابان شهید تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان، کوچه شهید تیمسار فلاحی ۱۱ و شماره تماس 03538273991 ارتباط برقرار کنند.

وی مهلت ارسال آثار را ۳۱ شهریور اعلام کرد و گفت: در کنگره شعر دفاع مقدس که در سال گذشته برگزار شد استان یزد حائز رتبه‌های برتر بود و با استقبال بسیار خوبی در استان روبه‌رو بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار