دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد؛

ثبت ۲۳ بهمن به عنوان روز شهدای ورزشی در تقویم کشور

امامی گفت: ۲۳ بهمن سالروز حمله هواپیماهای دشمن بعثی به زمین فوتبال شهر چوار، به عنوان روز شهدای ورزشی در تقویم کشور ثبت می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 15August 2022

۲۳ بهمن ماه سالروز شهدای ورزشی در تقویم کشور ثبت می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «سیدمجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در نشست قرارگاه مردمی خادمان اربعین حسینی در استان ایلام، اظهار کرد:  هر استان برای خروج از وضعیتهای موجود فرهنگی که دارد نیازمند برش فرهنگی و نقشه راهبردی منطبق بر زیست بوم همان استان است.
 
«امامی» با بیان اینکه در سند تحول راهبردی توسعه فرهنگی هر استان بر اساس زیست بوم  استان برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد، گفت: سند فرهنگی اربعین در دوره قبل شورای فرهنگ عمومی کشور انجام شده است اما در راستای تقویت این سند و ویراستاری نهایی هم اکنون در حال ویرایش و لحاظ نظرهای مختلف است.
 
وی با بیان اینکه  این سند هم اکنون در حال اصلاح است و متن نهایی این سند در نهایت تدوین خواهد شد، تصریح کرد: به عنوان مدعو مسولان جبهه فرهنگی، مسولان سراج و برخی نهادهای دیگر می توانند در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان حضور داشته باشند و نامه آن به استان ها ابلاغ شده است.
 
امامی بیان کرد: در شورای فرهنگ عمومی با تمام توان، تلاش می شود که تعامل چندسویه بین نهادهای مختلف وجود داشته باشد، یکی از مهم ترین رسالت ما و وظایف ما مدیریت شکاف بین فرهنگ رسمی کشور و فرهنگ عمومی است.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار