طی حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

دستیار ویژه سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

حجت‌الاسلام قمی طی حکمی «امین رضا لطفعلی‌زاده» را به عنوان دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.
کد خبر: ۵۳۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ - 16August 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، طی حکمی «امین رضا لطفعلی‌زاده» را به عنوان دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

‌در این حکم خطاب به دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

صدیق ارجمند برادر گرامی، جناب آقای امین رضا لطفعلی‌زاده (زید عزه)
نهضت تبلیغات اسلام ناب در ادامه مسیر بالنده و تحول گرای خود، امروز در آستانه جهشی تازه قرار دارد. تکلیف خطیر تبلیغ اسلام عاشورایی در پرتو تاکید و امر به جهاد تبیین توسط رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، اهمیتی دوچندان یافته‌است. جهادی که جز باهم آهنگی و هم افزایی تمامی نیرو‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محقق نخواهد شد.

اکنون که ظرفیت‌های متعدد فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی در سایه استقرار دولت انقلابی و به میدان آمدن نیرو‌های جهادی و جوان برای خدمت و جهاد مهیا شده است، اجتماع همم مومنانه و تواصی به حق و صبر در امور، پیش از پیش اهمیت یافته است.

سازمان تبلیغات اسلامی مصمم است ضمن لبیک تمام عیار به ندای رهبرمعظم انقلاب در امر جهاد تبیین، در دومین گام از خیزش تحول خواهانه خود تمام مساعی خود را جهت تشکیل جبهه قدرت‌مند واحد میان نیرو‌های انقلابی و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی و پشتیبانی حاکمیتی در این عرصه به کار گیرد و گام مؤثرتری در این زمینه بردارد.

این مهم جز با تکون سازمان مرکزی نیرومند و البته چابک و تمهید بسط مدیریتی و راهبری برای ریاست سازمان در تمامی گستره متنوع و متکثر ماموریتی تحقق نمی‌یابد. از این رو جناب‌عالی را که علاوه بر تعهد و سوابق موثر فرهنگی، تربیتی مدیریتی دارای انگیزه و روحیه جهادی و انقلابی می‌باشید به عنوان دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست منصوب می‌کنم.

ضروری است همه معاونین، مدیران کل ستادی و استانی و روسای بنیاد‌های سازمان را به معمول داشتن همکاری و همراهی موثر و هم آهنگی جهت تمشیت بهتر امور با جناب‌عالی سفارش کنم.

امید است با اتکال به درگاه الهی، همت و تلاش جهادی، در انجام وظایف محوله موفق و مشمول عنایات ویژه حضرت، ولی عصر (ارواحنا له الفدا) باشید.

شایسته است از زحمات برادر ارجمند جناب آقای دکتر باقری در مدت تصدی این مسئولیت، تقدیر و تشکر به عمل آورم و برای ایشان از خداوند متعال توفیق مسئلت نمایم.
اهم وظایف

بنابراین گزارش اهم وظایف دستیار ویژه و مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به این شرح ابلاغ شده است:

معاضدت و معاونت در تعاملات و ارتباطات با آحاد نیرو‌های موثر فرهنگی و تبلیغی در زیست بوم جامعه اعم از نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مردمی.

برنامه‌ریزی هدفمند جهت تعامل و ترابط اثر بخش با مدیران، نخبگان و خواص عرصه فرهنگ و تبلیغ.

تمشیت و ایجاد هم آهنگی درون سازمانی و پی‌گیری اثربخش در تحقق منویات رئاستی در گستره‌ی عرض عریض سازمان در عین لحاظ ضوابط تشکیلاتی.

باز طراحی و مدیریت و تمهید موثر امور محتوایی و رسانه‌ای راس سازمان.

مدیریت امور دفتر و برنامه‌ریزی جهت ارتقای فعالیت‌های مربوطه من جمله مکاتبات و پی‌گیری‌های ویژه حوزه ریاست.

مدیریت و هدایت مؤثر تعاملات و همکاری رئیسی با دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها و ارتقای تصویر سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق ارتباطات هم افزایی حاکمیتی.

سوابق مدیریتی و اجرایی
بنابراین گزارش، «امین رضا لطفعلی‌زاده» از فعالان فرهنگی متعهد و شناخته شده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که برخی از سوابق فعالیت‌های وی عبارتست از:
مدیر عامل مرکزعرضه محصولات و خدمات فرهنگی نوجوانان کشور- نسل آفتاب -
مشاورِ معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دستیار ویژه دبیر کل و معاون فرهنگی- تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور
عضو کمیته ساماندهی نیروی انسانی و انتصابات مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف در کشور
معاون سازمان ملی جوانان فارس
عضو و جانشین جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان فارس
مدیر موسسه فرهنگی- تربیتی نشر فرهنگ شهادت
عضو هیئت مدیره و مدیر عامل مجموعه شتاب دهنده پلاک۸، با محوریت سبک زندگی ایرانی - اسلامی
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور
مشاور مدیرعامل موسسه کتاب شهر ایران
رئیس هیئت مدیره مرکز تخصصی مشاوره خانواده، راه زندگی
عضو هیئت مدیره مجمع نویسندگان جوان دفاع مقدس، حماسه نگاران

«امین رضا لطفعلی‌زاده» همچنین در زمینه تدریس نیزفعالیت داشته و مدرس دوره‌های مختلف کشوری در حوزه «سازماندهی تشکیلات و شبکه سازی» و دوره‌های متعدد آموزشی و ارتقاء مربیان تربیتی کشور بوده و در رویداد‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری بسیاری در سطح ملی و استانی بعنوان طراح و مجری حضور داشته است.

علاوه بر این، وی عضو مجامع مختلف در حوزه مطالعه و کتابخوانی بوده و در زمینه راه اندازی بیش از ۵ کتاب فروشی در سطح کشور فعالیت داشته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها