مدیر کل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان:

آزادگان نماد استقامت و وفاداری به‌ نظام هستند

ناظری از برگزاری اردوی یک روزه ویژه آزادگان و جانبازان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافزار کشورمان خبر داد و گفت: آزادگان نماد استقامت و وفاداری به‌ نظام هستند.
کد خبر: ۵۳۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ - 16August 2022

برگزاری اردوی یک روزه ویژه آزادگان سرافراز و جانبازان در منطقه گردشگری دره گل تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اردوی یک روزه فرهنگی و تفریحی ویژه آزادگان و جانبازان شهرستان‌های تفتان و خاش با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان‌های خاش و تفتان در منطقه گردشگری دره گل کوه تفتان برگزار شد.

«محمد ناظری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در این اردو آزادگان را نماد استقامت و وفاداری به‌ نظام خواند و اظهار داشت: این سرافرازان با ایمانی راسخ، شکنجه‌های دشمن بعثی را تحمل کردند و با عزت و سربلندی به کشور برگشتند.

وی با تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تجلیل از مقام و منزلت این عزیزان افزود: آزادگان مجاهدان در راه اسلام و انقلاب هستند.

 این اردوی یک‌روزه با شرکت ۵۰ تن از آزادگان و جانبازان شهرستان‌های خاش و تفتان، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار و از آزادگان و جانبازان تقدیر شد.

شهرستان خاش دارای ۱۰۷ جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها