معاون هماهنگ‌کننده سپاه قمربنی‌هاشم (ع):

«جهاد تبیین» در قالب راهیان‌نور توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

سرهنگ «جمشیدی» با تأکید بر ضرورت غنی‌سازی محتوایی اردو‌های راهیان نور، گفت: استفاده از راویان مجرب دفاع مقدس و تحقق جهاد تبیین در قالب این اردو‌ها می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
کد خبر: ۵۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳ - 16August 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه قرارگاه راهیان‌نور سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری برگزار و پیرامون برگزاری اردو‌های راهیان نور شمال‌غرب کشور هم‌اندیشی و تصمیم‌گیری شد.

سرهنگ پاسدار «هوشنگ جمشیدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در این جلسه، با اشاره به اهمیت اردو‌های راهیان نور به‌عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی، اظهار داشت: راهیان نور نسل جوان را مقابل جنگ نرم دشمن مصون می‌کند.

سرهنگ جمشیدی با تأکید بر ضرورت غنی‌سازی محتوایی اردو‌های راهیان نور، افزود: استفاده از راویان مجرب دفاع مقدس و تحقق جهاد تبیین در قالب این اردو‌ها می‌تواند بخش بزرگی از توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند.

وی با اشاره به همراهی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: جوانان و نوجوانان تشنه حقیقت هستند و باید دستاورد‌های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس با روایت صحیح در اختیار آنان قرار گیرد.

اردو‌های راهیان نور دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری از هفته آینده آغاز و جمعی از دانشجویان علاقه‌مند از مراکز آموزش عالی استان، عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و شمالغرب کشور می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار