بازدید سرلشکر ایزدی از مراحل آماده سازی موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح از پارک موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی بازدید کرد.
کد خبر: ۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ - 29September 2015

بازدید سرلشکر ایزدی از مراحل آماده سازی موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان غربی، سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» شامگاه روز دوشنبه با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان غربی از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

در این بازدید سرادر سرتیپ دوم «عابدین خرم» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی وسرهنگ «مصطفی رضوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز سردار سرلشگر ایزدی را همراهی می کردند.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح در بدو ورود به این مرکز، ابتدا فاتحه ای نثار 2 شهید گمنام به خاک سپرده شده در حیات پارک موزه دفاع مقدس کرد و در ادامه به بازدید از مراحل آماده سازی موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی پرداخت.

سردار سرلشکر ایزدی پس از بازدید از این پارک موزه، در برنامه تلویزیونی "حماسه ماندگار" که از شبکه 5 مرکز صداوسیمای آذربایجان غربی روی آنتن می رفت، شرکت نمود.

وی در این برنامه تلویزیونی، با تسلیت حادثه منا اظهار داشت: این حادثه به واسطه حاکمیت وابسته و پوسیده رژیم آل سعود موجب شد تا عده بسیاری از زن و مرد، پیر و جوان به ملکوت اعلا بپیوندند.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راه شهدا هنوز هم باز است و ما مامور به استقامت هستیم، تصریح کرد: دفاع همچنان باقی است و ما بر تداوم راه خونین شهدا تاکید داریم زیرا معتقدیم شهادت اجر زحمات در  خود را با شهادت گرفتند.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح با تعریف خاطراتی از سردار سرلشگر پاسدار شهید مهدی باکری وی را افتخار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت:شهید باکری هیچ گاه بسیجیان را در دوران دفاع مقدس تنها نگذاشت و چنان که خودش آرزو کرده بود، پاک رفت.

سردار سرلشکر ایزدی یادآور شد: شهیدان مهدی و حمید باکری، مهدی امینی، قاسم نصر الهی محمد و حنیفه درستی از شهدای با اخلاص استان آذربایجان غربی هستند که به عهد و پیمانی که با خداوند متعال بسته بودند، استوار ایستادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار