فرماندار شهرستان سنندج:

«مسکن» و «اشتغال» اولویت دولت سیزدهم است

«عسکری» با بیان اینکه مسکن و اشتغال اولویت دولت بوده و در استان کردستان بیشتر مدنظر است، گفت: هر دستگاهی که می‌تواند در حوزه ساخت مسکن نقش داشته باشد، باید پای کار بیاید.
کد خبر: ۵۳۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 17August 2022

هفته دولت می‌تواند انسجام ملی، امید آفرینی و اعتماد بخشی را افزایش دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرماندار شهرستان سنندج، در جلسه شورای اداری این شهرستان، با اشاره به اهداف برگزاری گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: خنثی‌سازی هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن که به‌دنبال القای ناکارآمدی دولت هستند، یکی از اهداف مهم برنامه‌های این هفته است.

فرماندار شهرستان سنندج اضافه کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت می‌تواند انسجام ملی، امیدآفرینی و اعتمادبخشی به جامعه را افزایش داده و موجب تشریح خدمات دولت، حفظ آرامش روانی جامعه و ایجاد درک واقع‌بینانه برای مردم شود.

عسکری با تاکید بر اینکه پروژه‌ای که واقعا امکان بهره‌برداری دارد، افتتاح شود، افزود: نباید شاهد افتتاح پروژه‌ای باشیم که بعد از راه‌اندازی امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه مسکن و اشتغال اولویت دولت بوده و در استان کردستان بیشتر مدنظر است، گفت: هر دستگاهی که می‌تواند در حوزه ساخت مسکن نقش داشته باشد، باید پای کار بیاید.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه در این چند ماه ۱۱۶ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۰ جذب شده است، اظهار داشت: امسال مقدمات جذب ۱۷۴ میلیارد ریال یعنی ۷۰ درصد اعتبارات پیش‌بینی شده را فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه ایجاد هزار و ۷۰۰ شغل در سامانه رصد ثبت شده است، یادآور شد: مدیران از اعتبارات ملی هم برای شهرستان سنندج جذب کنند.

عسکری با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و تکریم ارباب رجوع مدنظر همه باشد، ادامه داد: برخی از مدیران از حضور در میان مردم هراس دارند؛ اما نباید به هیچ بهانه‌ای ارتباط با مردم را قطع کنند.

وی اضافه کرد: ادارات و دستگاه‌ها با هم تعامل داشته باشند، چون که هدف حل و باز کردن گره مشکلات مردم است.

عسکری یادآور شد: استفاده شخصی از خودرو‌های بیت‌المال به صورت معدود دیده شده که با آن برخورد می‌شود و هیچ مدیری حق استفاده شخصی از خودروی دولتی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار