مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

آزادگان، میراث زنده و ماندگار دوران حماسه و ایثار هستند

سردار مرادحاجتی آزادگان ‌را میراث زنده و ماندگار دوران حماسه و ایثار دانست و گفت: هیچکس غیر از خود آزادگان نمی‌تواند درک کند که این عزیزان با چه مشقات و سختی‌هایی دوران اسارت را به پایان بردند.
کد خبر: ۵۳۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ - 17August 2022

آزادگان، میراث زنده و ماندگار دوران حماسه و ایثار اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی‌مان با حضور در منزل آزاده و جانباز خوزستانی از وی عیادت کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، آزادگان را میراث زنده و ماندگار دوران حماسه و ایثار دانست و اظهار داشت: هیچکس غیر از خود آزادگان نمی تواند درک کند که این عزیزان با چه مشقات و سختی هایی دوران اسارت را به پایان بردند.

سردار مرادحاجتی گفت: هم جانبازان و هم آزادگان، کم توقع ترین اقشار جامعه اند و این همه مشکلات موجودشان را ماحصل اندیشه و اعتقادات شان می دانند و به همین منظور است که هیچ وقت شاهد گلایه این عزیزان در محافل نیستیم اما دلیل نمی شود که من و دیگر مسئولین و خادمین ملت از این شهدای زنده غافل شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: آزادگان تنها محبت می ‌خواهند و هم نشینی بابت اینکه بتوانند آن همه خاطره تلخ و شیرین و سخت را بازگو کنند و ما وظیفه داریم در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به ثبت و ضبط خاطرات این عزیزان اقدام کنیم قبل از اینکه این سرمایه ها را از دست بدهیم.

«بیژن سلیمی بنی» جانباز 50 درصد و آزاده 10 سال اسارت خوزستانی هم در این دیدار ضمن تقدیر از حضور سردار مرادحاجتی و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان یادآور شد: با اینکه ده سال اوج جوانی ام را در حبس بودم اما چون به خاطر اعتقادات و حفظ کیان کشور بوده، لحظه ای نادم نیستم و خدا را از این بابت شاکرم.

وی افزود: مهر سال 59 در حالی که در پاسگاه ژاندارمری مرز خرمشهر در حال خدمت بودم به اسارت رژیم بعث درآمدم و مرداد 69 به آغوش خانواده و خاک پاک وطن برگشتم.

این آزاده سرافراز و هنرمند که به چند زبان از جمله زبان آلمانی تسلط دارد، متذکر شد: جنگ نظامی با همه رشادت‌ها و سختی‌هایش به پایان رسید و الان دشمن در جنگ رسانه ای و فضای مجازی، شمشیرش را به رخ ما می کشد فلذا همه ما باید در سنگر رسانه، هنر و فضای مجازی با تولید محتوای فاخر بتوانیم به نبرد با این جبهه گسترده برویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها