امروز صورت گرفت؛

یورش نظامیان صهیونیست به دفاتر نهادهای حقوقی فلسطینی

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به دفتر شماری از نهادهای حقوقی و مدنی فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری یورش برده و لوازم آن را مصادره کردند.
کد خبر: ۵۴۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ - 18August 2022

یورش نظامیان صهیونیست به دفاتر نهادهای حقوقی فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به دفتر شماری از نهادی حقوقی و مدنی فلسطینی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری یورش برده و پس از مصادره لوازم آن، اقدام به پلمپ آن کردند.

براساس اعلام منابع محلی، نظامیان صهیونیست ساعات اولیه بامداد امروز با یورش به دفاتر نهادهای حقوقی فلسطین اقدام به شلیک گاز اشک آور کردند که بر اثر آن ده ها نفر از شهروندان فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

از جمله نهادهای حقوقی که نظامیان صهیونیست به آن یورش بردند می توان به موسسه «الضمیر»، «الحق» و مرکز «بیسان» اشاره کرد.

نظامیان صهیونیست همچنین به ساختمان «اتحادیه زنان» یورش برده و پس از مصادره لوازم آن اقدام به پلمپ دفتر این موسسه کردند.

بر همین اساس، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که یورش نظامیان صهیونیست به نهادهای مدنی، اقدامی خطرناک در راستای خفه کردن صدای عدالت و حقیقت است.

این در حالی است که اتحادیه اروپا ۱۳ جولای گذشته اعلام کرد که به همکاری با ۶ نهاد فلسطینی که رژیم صهیونیستی آنها را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است، ادامه خواهد داد؛ چرا که ادله و شواهد قانع کننده ای برای تروریستی بودن آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها