امام جمعه نجف‌آباد:

شهادت مکتبی مساوی با حیات است

حجت‌السلام «حسناتی» گفت: مسئله شهادت یک مسئله ساده نیست؛ بلکه شهادت مکتبی مساوی با حیات بوده و مشکل بشر در جامعه فعلی، این است که از شهادت فاصله گرفته است.
کد خبر: ۵۴۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 18August 2022

مشکل بشر در جامعه فعلی فاصله گرفتن از شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌السلام والمسلمین «مصطفی حسناتی» امام جمعه نجف‌آباد، صبح امروز (پنج‌شنبه) در اولین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی این شهرستان که با حضور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف، مسئولان این شهرستان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن حسینیه فاطمه‌الزهراء (س) نجف‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این یادواره بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی است؛ چون در ایام با ارزش قیام عاشورا برگزار شده است.

امام جمعه نجف‌آباد بیان داشت: مسئله شهادت یک مسئله ساده نیست؛ بلکه شهادت مکتبی مساوی با حیات بوده و مشکل بشر در جامعه فعلی، این است که از شهادت فاصله گرفته است.

حجت‌السلام «حسناتی» ادامه داد: کل این عالم و کل دنیا برای یک تجارت به‌وجود آمده و مهم این است چگونه تجارت کنیم؛ مهم‌ترین سرمایه انسان جان است که خداوند به ما اهدا کرده و مهم این است که درست تجارت کنیم و شهدا با فدا کردن جان‌شان، خوب تجارت کردند؛ بنابراین شهدا غفلت‌زدا هستند.

امام جمعه نجف‌آباد گفت: فرق بین شهدا و دیگران این است که شهیدان خوب با جان‌شان تجارت کردند ما جان‌مان را باید بدهیم؛ چه بخواهیم چه نخواهیم؛ اما چه بهتر که با خدا تجارت کنیم.

در این مراسم، از خانواده شهدای انتظامی نجف‌آباد تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها