فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امروز وظیفه ما «جهاد تبیین» است/ آزادگان به‌عنوان عمار ولایت در اسارت ایفای نقش کردند

سردار «زارع کمالی» گفت: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است تا بتوانیم به‌عنوان عمارها و مالک‌اشترهای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ایفای نقش کنیم.
کد خبر: ۵۴۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ - 18August 2022

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از آزادگان پاسدار استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سپاه الغدیر استان یزد در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی،  گردهمایی آزاده‌های پاسدار بود که امروز توفیق داشتیم در خدمت بیش از ۱۷۰ پاسدار آزاده در محیطی که توسط شهید «الله‌دادی» ساخته شده است، باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر ضرورت نشر روحیه ایثارگری و استقامت و بصیرت آزادگان در جامعه، گفت: آزادگان با تمام وجود مقابل استکبار جهانی ایستادند و به‌عنوان مالک‌اشتر ولی‌فقیه در جنگ سخت ایستادند و به‌عنوان عمار ولایت در اسارت ایفای نقش کردند.

سردار زارع کمالی افزود: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است تا بتوانیم به‌عنوان عمارها و مالک‌اشترهای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ایفای نقش کنیم.

وی با اشاره به مطالبات آزادگان هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: بحث مشکلات آزاده‌های عزیز و بزرگوار از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال پیگیری است و برخی از مشکلات به‌دلیل نوع ایثاری که این آزادگان دارند، به سپاه برمی‌گردد که مکاتبات و پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گرفته است تا ان‌شاءالله بتوانیم با همفکری و هم‌افزایی که در استان داریم، این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار