نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین:

اربعین حسینی مسیر گسترش تمدن نوین اسلامی است

سردار شمشیری با بیان اینکه اربعین حسینی مسیر گسترش تمدن نوین اسلامی است، گفت: تجلی روحیه همدلی در عمل و میدان خدمت به زوار اربعین حسینی ظهور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۴۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ - 18August 2022

اربعین حسینی مسیر گسترش تمدن نوین اسلامی استبه گزارش دفاع‌‌پرس از ایلام، سردار «علی شمشیری»  نماینده ویژه ستاد اربعین حسینی کشور در مرز مهران، ظهر امروز (۲۷ مرداد) در جلسه ستاد اربعین حسینی  استان ایلام، اظهار داشت: خداوند متعال توفیقی، به مردم استان ایلام داده است که خادم زوار اربعین حسینی باشند و این توفیقی بسیار بزرگ است.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) و گسترش دین اسلام در دنیا شده و امروز به برکت این پیاده روی میلیونی، مکتب اهل بیت (ع) در جهان شناخته شده است، گفت: به برکت انقلاب و نظام اسلامی امروز توفیق زیارت کربلا و امام حسین علیه السلام فراهم شده و این نعمتی بسیار بزرگ است.

سردار شمشیری با اشاره به اینکه خادمی زوار را توفیق می دانیم در این مسیر حجم و کیفیت مهم نیست و مهم این است که در دایره خادمی زوار قرار بگیریم، افزود: پیروزی در جنگ تحمیلی مصداق بارز توفیقات همدلی و هماهنگی ملت ایران بود و کشورمان از اوایل انقلاب تاکنون با همدلی توانست با این جایگاه خوب برسد.

نماینده ویژه ستاد اربعین حسینی کشور در مرز مهران با تشکر از تلاش های استاندار ایلام و مجموعه ستاد اربعین استان با تاکید بر هر چه بهتر برگزار شدن کنگره بزرگ اربعین، ابراز کرد: مجموعه های مختلف، با محوریت استاندار همه باید پای کار بیایند، البته کار سنگینی است و امروز این عشق و همدلی به برکت انقلاب اسلامی برای خدمات دهی به زوار در بین دستگاه های اجرایی فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار