فرمانده سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد:

جایگاه دفاع مقدس در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بوده است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: جایگاه دفاع مقدس در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی تاثیرگذاری به‌سزایی داشته و در حفظ و حراست نظام اسلامی نیز مؤثربوده است.
کد خبر: ۵۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ - 04October 2015

جایگاه دفاع مقدس در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار بوده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، سردار یعقوبعلی نظری در نخستین گردهمایی بزرگ ایثارگران شهرداری مشهد که در محل تالار شهر برگزار شد، گفت: جنگی که عراق علیه ایران شروع کرد در بهترین زمان به وقع پیوست چرا که سبب استقامت و پختگی مردم ایران شد تا اینکه عمر انقلاب به بیش از 30 سال برسد.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی داشتیم و در هم شکستن ابرقدرتهای جهان از جمله مهمترین آنهابوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: در این جنگ به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم و باید همواره به استخراج آنهابپردازیم تا نسلهای جدید نیز از رشادتهای دلاورمردان ایران آگاه باشند.

سردار نظری یادآور شد: رمز تاثیرگذاری و جایگاه ویژه ایران کنونی تنها از ماهیت و معنویت انقلاب اسلامی ایران شکفته است، تمامی لحظات و صحنههای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی میتواند سبب فرهنگسازی شود تا نسلهای جدید با این واژهها غریبه نباشند و همواره نام و یاد شهدا را در ذهن داشته باشند.

وی اظهار داشت: در زمانی که صدام با آن همه شریک و امکانات به ایران حمله کرد، تمام ملت ایران دچار وحشت و نگرانیهای خاص خود شدند ولی تنها کسی که هیچگونه ترس و واهمهای به خود راه نداد امام خمینی (ره) بود که با آرامش خاص خود تعابیری به کار میبردند و همواره آن را با تدین و درایت ویژه مدیریت میکردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مختص به ایران نیست بلکه کشورهای منطقه نیز از آن الهام گرفتهاند و سبب تقویت و حفظ هویت مملکت خود شدهاند.

سردار نظری اضافه کرد: در جنگ با دشمن هیچگاه متوسل به عوامل استکبار از جمله آمریکای خبیث نشدیم که این یکی از اندیشههای بلند امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: ما همواره آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی میدانیم چرا که ماهیت آنهاعوض نشده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار