نماینده ولی فقیه در استان همدان:

رمز عبور از مشکلات ترویج فرهنگ پیوند با ولایت است

حجت الاسلام «شعبانی» گفت: رمز عبور از مشکلات، ترویج فرهنگ پیوند با ولایت و خلوص نیت شهدا در جامعه است.
کد خبر: ۵۴۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 19August 2022

رمز عبور از مشکلات، ترویج فرهنگ پیوند با ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، شامگاه شب گذشته در دومین یادواره شهدای عملیات «رمضان» اظهار داشت: پس از افتخار آفرینی رزمندگان همدان در عملیات رمضان، دشمن با هدف انتقام  نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس همدان را بمباران کرد و بسیاری از مردم  بی‌پناه را به شهادت رساند.

حجت الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه ما به کسانی که خالصانه مجاهدت می‌کنند افتخار می‌کنیم، افزود: بنا بر آیات قرآن کریم، افرادی می‌توانند در میدان مقاومت پیروز باشند که پیوند خود با پروردگار و ولایت را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: هدف اصلی عاشورا، تحقق حرف خداوند در جامعه بود، هدفی که شهدای ما نیز در همان مسیر حرکت کردند.

وی با بیان اینکه رمز عبور از مشکلات، ترویج فرهنگ پیوند با ولایت و خلوص نیت شهدا در جامعه است، گفت: مردم دارالمومنین استان همدان همواره در مسیر اعتلای حق کوشیده‌اند و با تمام وجود در مقابل استکبار و جبهه باطل ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اینکه شهید سلیمانی فرمودند «ما ملت امام حسینیم»، یعنی ما ادامه دهنده همان مسیری هستیم که در آن حضرت زینب(س) با وجود اسارت، امیر بودند.

وی در پایان متذکر شد: مردم خواستار رفع مشکلات توسط مسئولان هستند و امیدوارم این مهم، مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها