فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) مطرح کرد؛

بازتاب جهانی سخنان سردار سلیمانی در یادواره شهدای عملیات «رمضان»

سردار «مجیدی» گفت: سال‌ها پیگیری می‌کردیم که سردار سلیمانی به همدان بیاید و به مناسبت عملیات رمضان در همین مکان سخنرانی بسیار با محتوایی را انجام داد، که در سطح جهان طنین افکن شد.
کد خبر: ۵۴۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ - 19August 2022

سخنرانی سردار سلیمانی در یادواره شهدای عملیات «رمضان» به کل جهان مخابره شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان اظهار داشت: یکی از استان‌هایی که در دفاع مقدس نقش آفرینی کرد، استان همدان بود که به لحاظ نیروهای مسلح، نیروهای ارتش، انتظامی، نظامی و نقش مردم در ابعاد مختلف بی‌نظیر بود.

سردار مجیدی افزود: به دلیل نقش آفرینی و پشتیبانی که مردم همدان از یگان‌های در خط داشتند، بیش از ۳۰۰ بار در طول دوران دفاع مقدس مورد تهاجم نیروهای بعثی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه ۱۶۰ شهید در عملیات رمضان تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردیم، تصریح کرد: در منطقه کوشک وقتی به فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی عملیات را انجام دادیم و به سینه دشمن زدیم، صحنه جدیدی اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: پیگیری می‌کردیم که سردار سلیمانی به همدان بیاید، لذا موفق شدیم و سردار دل‌ها به مناسبت عملیات رمضان در همین مکان سخنرانی بسیار با محتوایی را انجام داد، که در سطح جهان طنین‌افکن شد و یادواره این شهدای بزرگوار با حضور سردار سلیمانی، یک زیبایی دیگر به خودش گرفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به حضور گسترده مردم همدان در راهپیمایی روز قدس سال ۱۳۶۱، گفت: دشمن بعد از شکست در عملیات رمضان، نماز جمعه شهر همدان را بمباران کرد که مردم حتی بعد از بمباران هم نماز جمعه را ترک نکردند و در مکان دیگر نماز را برگزار کردند.

وی بیان داشت: با حضور شهید سلیمانی در اولین یادواره شهدای عملیات رمضان و سپس با حضور رییس مجلس شورای اسلامی که خود از خانواده شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس است توانستیم این مراسم را به زیبایی برگزار کنیم.

سردار مجیدی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه شخصیت نمونه شهید همدانی در سطح کشور و جهان مطرح است، گفت: شهید همدانی ۴۰ سال عمرش را برای انقلاب اسلامی وقف کرد و سرانجام در راه دفاع از اهل بیت (ع) شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار