مدیرعامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع:

هیچ گلوگاه غیرقابل دستیابی برای دانشمندان حوزه دفاعی ایران وجود ندارد

امیر رستگاری به بیان اینکه هیچ گلوگاه غیرقابل دستیابی برای دانشمندان حوزه دفاعی ایران وجود ندارد، گفت: دشمن می‌داند اگر دست از پا خطا کند در آسمان، دریا و زمین با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ - 19August 2022

هیچ گلوگاه غیرقابل دستیابی برای دانشمندان حوزه دفاعی ایران وجود نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «امیر رستگاری» مدیرعامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به‌مناسبت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندر عباس اظهار داشت: همزمان با آغاز گام دوم انقلاب نه‌تنها قادر به تامین تمامی تسلیحات و تجهیزات در راستای دفاع مشروع و اطمینان بخش هستیم، بلکه هیچ‌گلوگاه و نقطه غیرقابل دسترسی برای دانشمندان حوزه دفاعی ایران وجود ندارد.

دریادار رستگاری تصریح کرد: سازمان صنایع دفاعی در کنار آمادگی نیرو‌های نظامی به آن درجه از قدرت و توان رسیده که استکبار ناچار شده ادبیات خود را از گزینه نظامی به مذاکره سیاسی تغییر دهد.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور سابق آمریکا (ترامپ) از تهدید هدف قرار دادن نقاط راهبردی ایران سخن می‌گفت، اما به تدریج این ادبیات تغییر کرد و رئیس جمهور فعلی آمریکا می‌خواهد از هر طریقی شده به برجام بازگردد، چون قدرت نظامی ایران را به عیان در میدان دیده‌اند.

امیر دریادار رستگاری ادامه داد: استکبار آمریکا فهمیده است دوران قلدری گذشته و دیگر امکان اقدام بی‌شرمانه‌ای مانند حمله به هواپیمای مسافری مانند پرواز ۶۵۵ را ندارد.

مدیرعامل صاایران خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند اگر دست از پا خطا کند در آسمان، دریا و زمین با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

امیر رستگاری یادآور شد: پیشرفته‌ترین پهپاد دشمن به نام گلوبال هاوک وارد فضای کشور شد، اما در بدو ورود توسط رادار‌های ساخت ایران شناسایی و رهگیری شد و با یک فروند موشک ساخت وزارت دفاع به قعر خلیج فارس فرستاده شد که همین، نماد توانمندی ایران است.

وی از ساخت جت‌های جنگی و آموزشی کوثر و یاسین به عنوان ۲ دستاورد دیگر حوزه صنایع دفاعی ایران نام برد و تاکید کرد: این موفقیت‌ها در شرایطی به دست آمده که دشمن علاوه بر تحریم اقتصادی تخریب صنعتی را نیز علیه ایران به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

به گفته دریادار رستگاری؛ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهایت توانمندی ما تهیه ۳۰ نوع تسلیحات سبک بود و ۳۰ هزار مستشار نظامی خارجی نیز از تجهیزات دریایی و هوایی ایران نگهداری می‌کردند که با پیروزی انقلاب، از ایران خارج شدند و به صدام نیز گرا دادند که ایران دیگر قادر به نگهداری از تجهیزات دفاعی و تسلیحات نظامی خود نیست تا برای حمله به ایران تشویق شود.

وی تصریح کرد: امروز با استناد به مصادیق موفقیت‌های بزرگ ایران می‌توان گفت وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، نهادی اقتدار ساز و قدرت آفرین است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها