پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت همسر سردار «ناصح»

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت همسر فرمانده تیپ ۲۹ نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 20August 2022

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت همسر سردار ناصحبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت همسر سردار «اسدالله ناصح» فرمانده تیپ ۲۹ نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سرور ارجمند، سردار حاج اسدالله ناصح فرمانده محترم تیپ ۲۹ نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس

سلام‌ علیکم و بما صبرتم

اگرچه سرانجام تقدیر الهی بر این قرار گرفت که غم فراق را متحمل شوید و در اندوه درگذشت همسر فداکارتان به سوگ بنشینید؛ اما حضور فداکارانه آن بانوی مؤمنه و متقی در سال‌های حماسه و ایثار و دوران پرتلاش خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار جنابعالی، اجر اخروی و هم‌نشینی با بهترین بندگان خدا را نصیبشان خواهد کرد. ان‌شاءالله.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه با آرزوی سلامتی برای جنابعالی و دیگر بازماندگان، مصیبت وارده را به شما، خانواده محترم، فرزندان داغدار و سایر بازماندگان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های داغ‌دیده صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماید.

یادآور می‌شود: سردار اسدالله ناصح در دوران دفاع مقدس فرمانده قرارگاه عملیاتی جبهه‌های غرب در پادگان ابوذر سرپل ذهاب، فرمانده تیپ ۲۹ نبی اکرم (ص) و جانشین فرماندهی سپاه چهارم را عهده‌ دار بوده است.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها