با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت همسر فرمانده اسبق لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت همسر سردار سرتیپ پاسدار «اسدالله ناصح» را به وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۴۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ - 21August 2022

سردار کارگر درگذشت همسر فرمانده اسبق لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار «اسدالله ناصح» فرمانده تیپ ۲۹ نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس و فرمانده اسبق لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)، درگذشت همسر وی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسدالله ناصح

فرمانده محترم تیپ ۲۹ نبی اکرم (ص) در دوران دفاع مقدس و فرمانده اسبق لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، درگذشت همسر گرامی و مکرمه­‌تان در ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

یقیناً موفقیت جناب­عالی در انجام خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران باشکوه و حماسی انقلاب اسلامی و هشت سال حماسه و ایثار، مرهون تلاش­‌ها، زحمات، همراهی و حمایت‌­های آن بانوی مؤمنه و فداکار بوده که در نزد خداوند متعال بی­‌اجر و ثواب نخواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز تسلیت و تعزیت، از خداوند سبحان و کریم برای آن مرحومه علوّ درجات و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و صبر و شکیبایی برای شما فرمانده ولایتمدار و جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار